استقبال پست از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای پستی

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تدوین و طراحی برنامه تحول دیجیتال پست و سکوی تجارت الکترونیک با عنوان «ستاپ»، از آغاز این برنامه با اعلام فراخوان برای مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی با اشاره به آغاز تحول در شرکت ملی پست ایران، گفت: با شرایط جدید بازار، کسب و کارها و بر اساس اساسنامه این شرکت، برنامه تحول شرکت ملی پست ایران تدوین و طراحی شده است.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی و حضور اعضای جدید هیات مدیره با رویکردهای به روز، افزود: با بررسی پست کشورهای مختلف و مطابق با رویکرد اتحادیه پستی جهانی برنامه پلتفرمی شرکت ملی پست طراحی شد که بر اساس این برنامه شرکت ملی پست ایران به عنوان سکوی تجارت الکترونیک در کل کشور تبدیل می شود.

معاون وزیر ارتباطات، با اعلام اینکه ۷۰ پروژه در زمینه تحول در این کمیته ها تدوین و تصویب شده است، گفت: از  هفته گذشته با اعلام ۳ فراخوان اقدامات اجرایی در این حوزه آغاز شده و از تمام شرکت های بخش خصوصی و استارتاپ های توانمند و خلاق در این حوزه برای مشارکت و همکاری دعوت شده که تاکنون نیز استقبال خوبی از این فراخوان ها صورت گرفته است.

نعمتی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات پست در کشور بی نظیر است، تصریح کرد: آمادگی داریم این زیرساخت ها و امکانات را در تمام نقاط کشور با فعالان و کسب و کارهای بخش خصوصی این حوزه به اشتراک بگذاریم تا سهم بازار پست در این حوزه هم در بخش خصوصی و هم در شرکت پست افزایش پیدا کند و به این صورت زنجیره ارزش تکمیل شود.

وی با تاکید به اینکه برای تمامی ۷۰ پروژه، برنامه اجرایی تعریف شده است، افزود: پیش بینی افزایش بازار در این حوزه در یک سال آینده افزایش دو برابری است که امیدواریم با اجرایی کردن برنامه تحول پست در حوزه تجارت الکترونیکی بتوانیم به این بازار دست پیدا کنیم.

کد خبر 380343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.