دیگر نمی توان ارباب رعیتی زندگی کرد

از مسئولین تا تک تک افراد جامعه باید قانون مند باشند . ما هر کدوممون صاحب حقوق شهروندی هستیم ، متاسفانه در جامعه ما این مخدوش شده و همه توی کار و زندگی و همه چی هم دخالت می‌کنن. این میشه هرج و مرج ، امروز دیگه نمیشه ارباب رعیتی زندگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هلیا امامی که رمضان امسال سریال از یاد رفته ها را بر روی آنتن شبکه اول سیما داشت ، با قرار دادن عکسی از پشت صحنه این سریال در اینستاگرام خود آورده است :

سکانس اعدام مهربانو . سکانس سخت من . داره از ترس و دلهره قلبم تند میتپه. یک هفته قبلش،  سر همین سکانس ، وقتی صندلی از زیر پام پرت شد برای یک لحظه احساس کردم اعدام شدم . شوم بدی بهم وارد شد. هیچی نمیشنیدم و نمیفهمیدم . انگار برای مدتی رفتم و برگشتم . گویا کلی حالم بد شده بود و با اکسیژن و آرام‌بخش بهتر شدم . همیشه فوبیای اعدام داشتم،  فکر نمیکردم کاری که عاشقانه ستایش می کنم ، من روی طناب اعدام ببره . عشق چیز عجیبیست. من انقدر با مهربانو همزادپنداری کردم که هنوز هم گاهی میاد سراغم ، ولی ازش فرار می کنم . ممنون مرضیه جان و همه همکاران که در این لحظات بسیار سخت همراهیم کردن.

سحر جعفری جوزانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است :

احساسی که در این جمله قشنگ است تنها با یادآوری خاطرات به وجود نمی‌آید ، گاهی یک حس خوب ، ناشناخته ، انتظاری شیرین ، دلتنگی و یا عشق ، همین احساس زیبا را در وجود ما بیدار می کند .

افرادی هم هستند که وقتی دلشوره دارند از این جمله استفاده می کنند.

فلور نظری با پست کردن عکسی از خود در اینستاگرامش این‌گونه آورده است :

پایبندی به قوانین هر جامعه ای از اصول زندگی شهری است . قوانین برای سر و سامان دادن به نظم عمومی صادر می‌شوند.  رعایت قانون و قانون مند بودن در دنیا معنی مشخصی دارد. نظم و انضباط شهری برای داشتن جامعه ای آرام ، اینکه یاد بگیریم موجب سلب آسایش کسی نشی، این که به حقوق دیگران احترام بگذاری ، اینکه امروزه خشونت یک مشکل رفتاری هست که باید به مشاور مراجعه کنی و درمان بشی . هر کسی نمیتونه ساز خودش رو بزنه ، از مسئولین تا تک تک افراد جامعه باید قانون مند باشند . ما هر کدوممون صاحب حقوق شهروندی هستیم ، متاسفانه در جامعه ما این مخدوش شده و همه توی کار و زندگی و همه چی هم دخالت می‌کنن.  این میشه هرج و مرج ، امروز دیگه نمیشه ارباب رعیتی زندگی کرد، دوره اش خیلی ساله گذشته فقط قوانین باید از طرف مراجع قانونی در جهت رفاه اجتماعی بیشتر و آرامش جامعه و نظم رفتاری فعالیت کنه . همین و همین.

منوچهر هادی اینگونه دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شانگهای را به حامد بهداد در اینستاگرامش تبریک گفته است :

درست لحظه دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشنواره شانگهای برای حامد عزیز در پشت صحنه سریال دل ، که از طریق واتساپ شاهد دریافت جایزه بودیم . جای حامد در فستیوال خالی بود ، ولی این شادی رو باهاش شریک شدیم تو ایران و سر صحنه . خیلی تبریک به سینما و مردم سینما دوست و حامد بهداد دوست داشتنی.

مهدی پاکدل ، خاطرات سریال بی گناهان ساخته مهدی امینی را اینگونه در اینستاگرامش زنده کرده است :

این عکس رو مهدی دلخواسته ، چند روز پیش برام فرستاد.  از پشت صحنه سریال بی گناهان احمد امینی . در تابستان دوازده سال پیش . خیلی احساس خوبی پیدا کردم ، آخه الان بعد از ۱۲ سال دوباره افتخار همکاری دارم با آقای مسعود خان کرامتی در نمایش پدر و چه تجربه دلچسب و شیرینی . مهدی جان ممنونم که یادم انداختی چه لذتی داشت عکاسی کردت،  چه خوب بود روزگاری که هنوز سرمون تو گوشیامون گیر نکرده بود . حرف میزدیم ، می‌خندیدیم ، عکس می‌گرفتیم و همین بود و همین.

کد خبر 380290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.