به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: مهلت دو هفتهای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد، توجیهات مدیران شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی قابل قبول نیست.
وی افزود: مدیران شرکتهای ارتباطی باید بیشتر تلاش کنند زیرا هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه مدیران شرکتهای ارتباطی خودشان به طور جدی وارد گود اصلاح روالها شدند، ما نیز در وزارت ارتباطات به آنها کمک میکنیم.
نظر شما