لزوم بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اتمام مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی اینترنت، گفت: توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد، توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی قابل قبول نیست.

وی افزود: مدیران شرکت‌های ارتباطی باید بیشتر تلاش کنند زیرا هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه مدیران شرکت‌های ارتباطی خودشان به طور جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند، ما نیز در وزارت ارتباطات به آنها کمک می‌کنیم.

کد خبر 380093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.