مدیرکل فعلی یا جدید در کنار فوتبال اصفهان باشد/ یک ساختمان اداری در شان هیئت فوتبال نداریم

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: هیئت فوتبال استان اصفهان ۷۵ سال پیش تاسیس شده است اما هنوز یک ساختمان اداری در شان فوتبال استان اصفهان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر مسعود هراتیان پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت فوتبال که با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال و در غیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: هیئت به معنای واقعی هیئت فوتبال استان شده است و در تمام نقاط استان اصفهان فعال هستیم. با توجه به سیاست سال گذشته که لیگ به صورت استانی برگزار شد، امروز به مرحله‌ای رسیدیم که هیئت فوتبال به معنای واقعی استانی است.

هراتیان در مورد عملکرد سال گذشته هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: ۵۶ تیم اصفهان در مسابقات کشوری شرکت کردند و ۳۵ دوره کلاس مربیگری برگزار کردیم. همچنین ۱۳ دوره کلاس داوری درجه ۳ و ۲ در بخش آقایان و بانوان برگزار شده است و ۱۱۴ بازیکن و ۴ مربی از استان اصفهان در رده‌های مختلف ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: ۱۰ تیم از اصفهان مقام نخست کشور را کسب کردند و سعید قاسمی و علی حفیظی ۲ داور فوتبال و فوتسال اصفهانی عنوان بین‌المللی را به دست آوردند و پس از فدراسیون نخستین بار اصفهان این کار را انجام داد و کلیه مکاتبات فدراسیون از طریق اتوماسیون صورت می‌گیرد.

رییس هیئت فوتبال با یادآوری میزبانی ۲ دوره کلاس پیش فصل داوری در شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد، افزود: مجموعه مربیان و بازیکنان در بخش بانوان قوی تر از گذشته شده‌اند و تیم نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شد. همچنین برای نخستین بار ۵ تیم در لیگ دسته سوم داشته‌ایم و به نوعی فقط به سپاهان و ذوب آهن تکیه نزده‌ایم.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال استان اصفهان ۷۵ سال پیش تاسیس شده است اما هنوز یک ساختمان اداری در خور شان فوتبال اصفهان ندارد و باید در زیر پله‌های ورزشگاه‌ها به مسائل فوتبال اصفهان بپردازیم این در حالی است که در زمان مدیرکلی خلیلیان ۱۷۰۰ مترمربع زمین در خیابان پروین برای تاسیس این ساختمان در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفته است که بعد از وی این زمین پس گرفته شده است.

وی افزود: چندین بار در این زمینه با مدیرکل فعلی در مورد در اختیار گذاشته همین زمین و یا یک زمین جدید صحبت کرده‌ایم و به نتیجه رسیده‌ایم که هر بار به یک بهانه کنسل شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مدیرکل فعلی و یا مدیرکل جدید در مورد این موضوع همکاری لازم را انجام دهد و در کنار هیئت فوتبال باشد.

کد خبر 379871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.