فوق ستاره برزیلی سرش به سنگ خورده است

نیمار بازیکن خوش تکینک سابق بارسلونا خواستار ترک پاریس شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال ۲۰۱۷ بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسا و پاریسن‌ژرمن باید به مصاف هم می‌رفتند، بازی رفت به میزبانی پاریسی‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شد، و این تیم متمول در آن شب به یاد ماندنی چهار بر صفر کاتالان‌ها را له کردند.

بازی برگشت یک هفته بعد در ورزشگاه خاطره ساز نیوکمپ در قلب بندر بارسلون برگزار شد. کاتالان‌ها بازی رفت را چهار بر صفر باخته بودند و در بازی برگشت با درخشش و دبل نیمار بازگشت رویایی را رقم زدند و با نتیجه شش بر یک پاریسی‌ها را حذف و به خانه فرستادند.

ناصر الخلیفه مالک قطری پاریسی‌ها که از درخشش نیمار و حذف تیمش با بازی فوق‌العاده این سوپر استار عصبانی شده بود، درست یکسال پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، بند ۲۲۲ میلیون یورویی فسخ قرارداد نیمار را فعال کرد و او را از بارسا دزدید و به پاریس‌ژرمن برد تا به کمک او، تیمش قهرمان این رقابت‌ها شود.

اما با خرید این فوق ستاره هم پاریسی‌ها به جز قهرمانی در لیگ فرانسه،موفق نشدند در اروپا مقامی کسب کنند و نیمار هم که از فتح اروپا با این تیم فرانسوی نا امید شده، خواستار ترک پاریس شده است.

در ابتدا مالکان قطری مخالف خواسته‌ نیمار شدند، زمانی که مسئله تجاوز نیمار به یک زن در هتلی در کشور فرانسه افشا شد و مصدومیت‌های گاه و بیگاه این ستاره پر حاشیه، مسئولان این باشگاه فرانسوی را مجاب کرده تا با خواسته نیمار مبنی بر فروش او موافقت کنند.

 الخلیفه مالک قطری پاریسی‌ها هم طی یک گفتگوی کوتاه گفت "همه چیز واضح است، بازیکنان‌مان باید بیشتر تلاش کنند، چون ما برای خوشگذرانی اینجا نیستیم،‌ اگر کسی می‌خواهد این‌گونه رفتار کند می‌تواند برود،‌ درهای خروج باز است و ما آماده‌ی خداحافظی با آن شخص‌ هستیم‌، من دیگ رفتارهای غیر مناسب بازیکنان رو تحمل نمی‌کنم."

حالا باید منتظر ماند و دید این فوق ستاره که چند فصل درخشان را در بارسلونا و کنار دوستان صمیمی خود یعنی مسی و سوارز، داشته، دوباره به این تیم باز خواهد گشت، یا ترجیح می‌دهد فوتبالش را در جای دیگر دنبال کند.

کد خبر 379742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.