ساماندهی وانت‌بارهای فروش میوه در «بازار رضوان»

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: به منظور ساماندهی وانت بارهایی که میوه را کنار اتوبان‌ها به شهروندان عرضه می‌کردند، «بازار رضوان» راه اندازی شده است.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بازار میوه و صیفی جات «رضوان» در میدان رحیل ابتدای بلوار رضوان واقع شده و در حال حاضر روزهای پنجشنبه و جمعه فعال است.

وی با بیان اینکه کیفی سازی خدمات و اصلاح ساختار این بازارها در دستور کار سازمان قرار دارد، افزود: با هدف بهینه‌سازی ارایه خدمات به شهروندان، بازسازی و اصلاح ساختار بازارهای روز کوثر شماره چهار واقع در خیابان زینبیه و شماره ۹ (تمدن) در حال انجام است.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در پوست اندازی بازار روز کوثر شماره چهار بسیاری از مشکلات ترافیکی پیرامون این بازار رفع خواهد شد، تصریح کرد: بازارهای کوثر نظام‌مندتر می‌شود و به سمت استانداردهایی که باعث افزایش اعتماد شهروندان خواهد شد، حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان در مباحث کیفی بازارها توجه به کیفیت، سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم است، اظهار کرد: برای تحقق این اولویت به سمت اجرای سیستم‌های بازرسی، نظارت ویژه و سیار بر بازارهای روز کوثر حرکت کرده‌ایم.

حیدری ادامه داد: رسالت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ارایه خدمات بهینه به شهروندان است، خدماتی که با حفظ شأن، منزلت و جایگاه حقوقی شهروندی صورت می‌گیرد، زیرا قرار نیست به هر قیمتی خدمات ارایه شود؛ در این راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری درصدد برآمد در کنار توسعه کمّی بازارها به سمت کیفی‌سازی نیز حرکت کند.

 وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال موفق به دریافت مجوز فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌های تامین کشور از اتحادیه زنجیره تامین کشور شدیم تا از این برند در شهرهای دیگر برای کوثرها استفاده کرده و کوثر در نقاط مختلف کشور شعبه داشته باشد.

کد خبر 379739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.