مشتریان اوساگوآنا ذوب آهن را نگران کرد

دویست و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "پسر نجیب سپاهان خداحافظی کرد" عنوان اصلی این رسانه است که خبر خداحافظی جلال علی محمدی از سپاهان را می‌دهد. وی که در زمان حضور عبداله ویسی به سپاهان آمد، در لیگ نوزدهم به صلاحدید امیر قلعه‌نویی کمتر فرصت بازی پیدا کرد تا در نهایت و پس از اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

"شانس بزرگ در انتظار محمدباقر صادقی" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که پس از جدایی رشید مظاهری از ذوب آهن، منصوریان تصمیم گرفت تا از محمدباقر صادقی سنگربان جوان خود به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کند، وی در چند دیدار پایانی فصل گذشته به دلیل مصدومیت رشید مظاهری فرصت ایستادن درون دروازه ذوب آهن را پیدا کرد و نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشت تا منصوریان را به این مهم برساند که در فصل جدید از وی درون دروازه ذوب آهن استفاده کند.

"مشتریان اوساگوآنا ذوب آهن را نگران کرد" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیست و سومین شماره "فوتبال اصفهان"است که از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد که در حال مذاکره با مهاجم آفریقایی ذوب آهن هستند و از آنجایی که ذوبی‌ها برای تمدید قرارداد اوساگوآنا با مشکلات مالی روبرو هستند، نگرانی آن‌ها را در از دست دادن این مهاجم بیشتر کرده است.

"با رضایی و احمدزاده غیرمستقیم مذاکره کردیم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.