نان ذوب‌آهن و عشق استقلال

رفتار مهاجم ذوب‌آهنی‌ها در فضای مجازی باعث شده تا هواداران پیگیر این تیم به شدت از عملکرد بازیکن تیمشان گلایه‌مند باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت نفوذ نرم‌افزارهای ارتباطی در جامعه امروز ما آنقدر زیاد هست که حتی فوتبالیست‌های مطرح در کنار سلبریتی‌های سینمایی بیشتر وقت خودشان برای ارتباط با هواداران را به این حوزه اختصاص دهند. البته این فقط روی خوب ماجراست و در بسیاری از موارد عدم آشنایی لازم با فضای فعلی و نداشتن اطلاعات کافی در حوزه گفتار و سخنوری ممکن است منجر به بروز چالش‌هایی عجیب و غریب در این بخش شود.

البته اینستاگرام در خط اول این جبهه ارتباطی قرار گرفته و امروز اکثریت غریب به اتفاق چهره‌های مشهور ورزشی با مدیریت یک پیج اینستاگرامی خودشان را در این دریای ارتباط جمعی شناور نگه داشته‌اند و طبیعی است که کوچک‌ترین واکنش همین افراد بلافاصله با پاسخ هوادارانشان روبه رو شود. همین چند روز قبل بود که علی علی‌پور مهاجم گلزن تیم پرسپولیس در اقدامی عجیب به یک‌باره همه پست‌های مربوط به تیم پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد تا همین مسئله جنجالی بزرگ در بحث جدایی او از قرمزها ایجاد کند. علی‌پور در هفته گذشته هم با انتشار خبر پیوستن سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلالی‌ها به پرسپولیس خبرساز شده بود.

اما این مسئله فقط مختص به بازیکنان ملی‌پوش و فعال در دو تیم پرسپولیس و استقلال نیست و حتی در اصفهان هم از مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گرفته تا بقیه بازیکنان شاغل در سپاهان و ذوب‌آهن برای بیان نظرات و دیدگاه خودشان از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

خداحافظی سیاوش یزدانی از هواداران سپاهان و پست‌های اعتراضی سعید آذری نمونه‌ای از عملکرد فوتبالی‌های اصفهان است که البته واکنش‌های مثبت و منفی مخصوص به خودش را هم به دنبال داشته است. با این حال یکی دیگر از بازیکنانی که در این مدت اخیر در فضای اینستاگرام فعال بوده و البته هدف مشخصی را هم دنبال می‌کرده ارسلان مطهری مهاجم ذوب‌آهن است که بعد از یک نیم فصل حضور در اصفهان در تلاش بود تا پیراهن تیم محبوبش یعنی استقلال را بر تن کند و برای کد دادن به آبی‌ها همیشه در متن پست‌های اینستاگرامی خودش علاوه بر قلب سبز که نماد علاقه به ذوب‌آهن بود قلب‌های آبی هم جایگاهی ویژه داشتند تا ارسلان نشان دهد که آماده پیوستن به استقلال است.

با این حال مذاکرات مهاجم ذوب‌آهن با استقلالی‌ها به خوبی پیش نرفت و آنطور که مطهری گفته دست‌هایی در استقلال در کار بود تا ارسلان نتواند به آرزوی همیشگی‌اش دست پیدا کند و به همین خاطر مهاجم ذوب‌آهن ترجیح داد تا به اصفهان بازگردد و دوباره پیراهن سبز را بر تن کند.

شاید تا همین یک ماه قبل که خبری از حضور ارسلان مطهری در تیم استقلال نبود هواداران ذوب‌آهن واکنشی به ابراز علاقه این بازیکن به آبی‌ها نداشتند اما امروز که مطهری از طرف استقلالی‌ها واپس زده شده دیگر جایی برای اعلام محبوبیت استقلال در صفحه اینستاگرام ارسلان مطهری نیست و هواداران ذوب‌آهن به خصوص در فضای مجازی در این ۴۸ ساعت اخیر به شدت نسبت به این مسئله موضع گرفته‌اند.

ذوب‌آهنی‌ها به درستی معتقدند بازیکنی که از ذوب‌آهن پول میلیاردی می‌گیرد تا زیر پرچم این باشگاه بازی کند باید همه حواس و تمرکزش را بر روی ادای دین به ذوب‌آهن بگذارد و فضای مجازی جایی برای ایجاد یک دوگانگی نیست. مطهری به عنوان بازیکن ذوب‌آهن از این به بعد باید در فضایی که هواداران تیم هم حضور دارند نشان دهد که پیراهن ذوب‌آهن از هر چیز دیگری برایش ارزشمندتر است و ابراز علاقه به استقلال را برای زمانی بگذارد که پیراهن این تیم را بر تن کرد.

کد خبر 379704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.