حال ورزش اصفهان خوب نیست/ چه کسی مسئول اتفاقات تکواندو است؟

سرپرست تیم‌های تکواندو ذوب آهن گفت: سومین دوره سرپرستی هیئت تکواندو ۱۰ روز است به اتمام رسیده و این هیئت توسط نایب رئیس آقایان اداره می‌شود که همین موضوع بیانگر آشفتگی کامل در ورزش استان است.

جواد ابن‌یمین در گفتگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم ذوب آهن جهت حضور در لیگ تکواندو اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن از سال ۹۰ در لیگ‌های تکواندو تیم داری می‌کند که در این سال‌ها و در رده سنی نوجوانان سه بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان کشور شده‌ایم، یک سال نیز در بخش بزرگسالان حاضر شدیم و در جایگاه چهارم ایستادیم. البته در سال جاری نیز سعید آذری بنا بر لطف و محبتی که به من داشته است قبول کرد همچنان از تکواندو حمایت لازمه را داشته باشد.

وی در مورد تیم کوآن افزود: این تیم متعلق به خودم است و در رده سنی خردسالان و نوجوانان فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ایم و بیشتر سعی می‌کنیم به خاطر نبود حامی از تیم بانوان در این بخش در لیگ‌های تکواندو حاضر باشیم و تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا در صورت حمایت هیئت تکواندو همچنان این تیم را حمایت نمایم.

سرپرست تیم‌های تکواندو ذوب آهن در مورد نحوه حمایت و انتظار از هیئت تکواندو، افزود: فدراسیون تکواندو به خاطر حمایت از هیئت‌های استانی ورودی لیگ‌ها را برای تیم‌های هیئت با ۵۰ درصد تخفیف لحاظ می‌کند در سال‌های گذشته "فرهاد رستم شیرازی" با ارتباط خوبی که با فدراسیون تکواندو داشت این موضوع را برای تیم‌هایی همچون ما برقرار می‌کرد تا بتوانیم این هزینه را صرف تیم کنیم؛ از هیئت تکواندو در همین حد انتظار داریم تا بتوانیم در این شرایط سخت اقتصادی، تیم‌های خود را اداره کنیم.

ابن یمین در مورد اوضاع هیئت تکواندو، تصریح کرد: بعد از مراسم افطاری که هیئت ترتیب داده بود شنیده‌ایم که کفعمی شفاهاً استعفای خود را اعلام کرده است البته که وی سه دوره سه ماه سرپرست هیئت تکواندو بودند که ۱۸ خردادماه تاریخ ابلاغ وی به اتمام رسیده است و ۱۰ روز است هیئت تکواندو بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود و امور جاری هیئت توسط نایب رئیس آقایان که در چارت سازمانی هیچ‌گونه جایگاه حقوقی ندارد، انجام می‌پذیرید؛ نمی‌دانیم اگر اتفاقی در این ورزش صورت گیرد چه کسی جوابگو است؟ و این موضوع بیانگر اوضاع آشفته ورزش استانمان است.

وی در مورد مراسم افطاری خاطرنشان کرد: در خبرها خوانده بودیم وزیر ورزش دستور داده بودند زیر مجموعه‌های وزارت ورزش حق برگزاری مراسم افطاری را ندارند اما در هر صورت هیئت تکواندو این مراسم را برگزار کرد اما ای کاش حامی مالی این مراسم را معرفی می‌کرد تا این شبه پیش نیاید که این افطاری از منابع مالی خود هیئت تامین شده است و همچنین باید عنوان کنم که طبق آیین نامه سرپرستی سه ماه سوم غیر قانونی بوده و تنها یک بار قابل تمدید است هر چند ابلاغ سوم سرپرستی در هیچ کدام از مجاری اطلاع رسانی هیئت تکواندو رونمایی نشد.

مدیرکل ورزش زمان رسیدگی به اوضاع ورزش اصفهان را ندارد!

سرپرست تیم‌های تکواندو ذوب آهن افزود: برای برپایی انتخابات موضوع را از اداره ورزش جوانان که متولی ورزش استان است پیگیری کردیم اما متأسفانه هیچ‌گونه پاسخ مثبت یا منفی از آن‌ها نمی‌شنویم و واقعاً مشخص نیست که می‌خواهند برای تکواندوی اصفهان چه کنند. شخصاً با مدیرکل صحبت کردم و به وی گفتم شما متولی ورزش اصفهان هستید و شما باید تکلیف تکواندوی اصفهان را مشخص کنید و مثل اینکه ایشان وقت رسیدگی به اوضاع ورزش اصفهان را ندارند! ورزش تکواندو جز ورزش‌های پر افتخار اصفهان است و ما به عنوان فعالین تکواندو کمک می‌کنیم که این چرخ بچرخد ولی این بلا تکلیفی به تکواندو ضربه می‌زند.

ابن‌یمین ادامه داد: به نظرم حال ورزش اصفهان خوب نیست و این موضوع را در رشته‌ای که فعالیت می‌کنم به صورت واضح حس می‌کنم و استمرار این موضوع ضربات سنگین‌تری را بر پیکر ورزش می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تکواندو با توجه به المپیکی بودنش و ساز و کاری که برای آن تعریف شده است از نظر منابع مالی مشکلی ندارد و تقریباً خودکفا شده است البته حضور حامیان مالی بسیار کمک کننده در بعد قهرمانی است اما نبود سرپرست و رئیس باعث شد دو هفته پایانی لیگ‌های استان که سال گذشته شروع شده بود با یک وقفه طولانی مدت امسال تمام شود و دوباره باید تاکید کنم که رشته پرافتخار تکواندو اصفهان از بلاتکلیفی ضربه می‌بیند.

کد خبر 379703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.