پیشرفت۷۰درصدی بلند ترین آزاد راه کشور

دهاقان – معاون وزیر راه وشهرسازی از پیشرفت۷۰درصدی بلند ترین آزاد راه کشور خبر داد وگفت:این طرح تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، خیر الله خادمی عصر امروز(سه شنبه) در آیین کلنگ زنی طرح تقاطع غیر همسطح محور مواصلاتی شهرضا-بروجن وشهرضا- مبارکه، که از روی دهاقان می گذرد اظهار کرد: یکی از محور های مهم ترانزیتی شمال به جنوب مرکزی کشور، محور مواصلاتی اصفهان به کیگلویه وبویز احمر ودرنهایت استان بوشهر است که به عنوان کلیدر تجمعی بسیار حائظ اهمیت است وتاکنون با پیشرفت فیزیکی۷۰درصدی به عنوان بلند ترین آزاد راه کشور محسوب می شود وامیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی بااشاره به کلنگ زنی طرح تقاطع غیر همسطح محور مواصلاتی شهرضا-بروجن ومبارکه، که از روی شهر گلشن ودهاقان می گذرد، گفت:با بهره برداری این طرح که از تلاقی چند مسیر می باشد، باعث کاهش حوادث وتصادفات می شود.

معاون وزیر راه ومدیر عامل شرکت ساخت کشور، بااشاره به اینکه این طرح هم بصورت زیر گذر وهم بصورت روگذر احداث می شود، افزود:مطالعات طرح از سال گذشته آغاز شده وامروز نیز شاهد اجرای عمیات راه سازی هستیم.

خادمی، با بیان اینکه کمبود اعتبارات باعث شده در سال جاری هیچ گونه آغاز عملیات جاده ای نداشته باشیم، احداث این تقاتطع غیر همسطح را جزو موارد استثنایی ومهم عنوان کرد  وخاطر نشان کرد:امیدواریم عملیات اجرایی نیز با شدت وقدرت تمام صورت پذیرد ودر آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری آن باشیم.

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرستان های شهرضا ودهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه کلنگ زنی این طرح اظهار کرد:احداث این تقاطع غیر همسطح به عنوان بزرگ ترین طرح شهرستان شهرضا می باشد که از دو سال گذشته پیگیری های مکرر انجام شده وخوشبختانه امسال در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته است.

وی  باتوجه به اینکه این طرح به صورت زیر گذر و روگذر احداث می شود، افزود:بخش زیر گذر آن که از روی شهرضا-دهاقان می گذرد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد وقسمت روگذر که از روی شهرضا-مبارکه می گذرد تا سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا ودهاقان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد:با همکاری وزیر راه، استانداری اصفهان ومسئولان شهرستانی، این طرح که از نیازهای مهم دو شهرستان بوده باحضور معاون وزیر راه، مسئولان و شهروندان شهرضا ودهاقان و پیمانکار مناسب کلنگ زنی می شود وامیدواریم شتاب عملیاتی خوبی را داشته باشد.

به گزارش ایمنا، این طرح با عنوان تقاطع غیر همسطح بسیج، بااعتبار۳۰۰میلیارد ریال از منابع ملی احداث می شود.

کد خبر 379687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.