۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
هتلی عجیب بر فراز آسمان

در شهر آمستردام، هتلی شگفت‌انگیز بر فراز یک جرثقیل قدیمی ساخته شده است که امکانات یک هتل پنج ستاره را برای مسافران فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از اسکله‌های شهر آمستردام که در گذشته برای کشتی‌سازی مورد استفاده قرار می‌گرفت، این روزها به مکانی برای فعالیت‌های خلاقانه تبدیل شده است. یکی از جاذبه‌های این منطقه، هتلی اعجاب‌انگیز با سه سوئیت، بر فراز یک جرثقیل قدیمی است.

شخصی کارآفرین به نام "ادوین کورنمن رودی" ایده ساخت این هتل کوچک وبی نظیر را در ارتفاع پنجاه متری از سطح زمین مطرح کرد. گروه معماری Sponge، که دفتر کار آن در اسکله قرار دارد، مسئولیت طراحی آن را به عهده داشته‌ است. به منظور انجام این پروژه سه ساله، مسئولان به طور کامل جرثقیل را بازسازی کردند تا ساختار آن را برای یک هتل مناسب‌سازی کنند.

این هتل مجهز به دو آسانسور است و سوئیت میانی در محل قرارگیری موتور جرثقیل واقع شده است و در ساخت آن از سبک صنعتی استفاده شده است. در بالا و پایین این سوئیت نیز دو سوئیت دیگر با نمایی تماما شیشه‌ای ساخته شده است  و چشم اندازی زیبا و ۳۶۰ درجه از بندر آمستردام را ارائه می‌دهد.

سوئیت‌های این هتل هر کدام مساحتی برابر با ۳۵ متر مربع دارد و از یک سالن پذیرایی، یک حمام و یک پاگرد تشکیل شده است. جالب است بدانید که این هتل تمام امکانات یک هتل پنج ستاره را برای مسافران فراهم می‌آورد. برای مثال حتی در این هتل کوچک می‌توان از مزایای یک استخر آب گرم با چشم اندازی ویژه، صبحانه‌های سفارشی و کرایه قایق‌های شخصی بهره برد.

این هتل مرتفع، تنها ۱۰ دقیقه با ایستگاه مرکزی شهر آمستردام فاصله دارد و به این ترتیب دسترسی به سایر دیدنی نقاط شهر تنها با سوار شدن بر کشتی‌ها امکانپذیر است. این مکان برای گردشگرانی که علاقه به تماشای چشم اندازهای شب و زندگی شهری هستند بهترین گزینه است.

کد خبر 379480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.