نوسازی تاکسی‌های فرسوده عملیاتی می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان از فعالیت ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سیستم حمل و نقل شهر زنجان خبر داد و گفت: طرح نوسازی این خودروها به تدریج عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی مهاجری با بیان اینکه برای نصب GPS و کارتخوان بر روی تاکسی‌های شهر زنجان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، اظهار کرد: اجرای این طرح به شرکتی واگذار می‌شود که بتواند به روزترین خدمات را ارائه کرده و توان سازگاری با شرایط را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نصب دستگاه‌های GPS و کارتخوان برای رانندگان هزینه‌های جزیی در بر خواهد داشت، افزود: هزینه این طرح از محل تراکنش‌ها تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان تعداد ناوگان تاکسیرانی این شهر را دو هزار و ۳۶۹ دستگاه اعلام و گفت: این تعداد مجموع همه خودروهای گردشی، ۱۳۳، بانوان، ویژه و وَن را شامل می‌شود.

مهاجری با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان برنامه‌ای برای توسعه تعداد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان ندارد، تصریح کرد: نوسازی ناوگان فرسوده در حال اجرا است.

وی به وجود ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سیستم حمل و نقل شهری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: نوسازی این خودروها با اجرای طرح سوئیچ با سوئیچ که به محض تحویل خودروی فرسوده، خودروی نو به مالک تحویل داده می‌شود، در آینده نزدیک در شهر زنجان هم اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان در مورد فعالیت خودروهای شخصی و درگیری‌های آن‌ها با رانندگان تاکسی گفت: فقط ۲۰ درصد از رانندگان خودروهای شخصی به خاطر نیاز مالی در این حوزه فعالیت می‌کنند و بقیه به صورت تفریحی در خیابان‌ها حضور یافته و اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

کد خبر 379365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.