می‌رویم برای فینال آسیا

دویست و بیستمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "با مظلومی مذاکره نکردم" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگو با محمدرضا حسینی هافبک سابق ذوب‌آهن مطرح شده است. حسینی از پیشنهادات خارجی خود و گفتگوهای ابتدایی با باشگاه استقلال صحبت کرد و اظهار داشت: چندین پیشنهاد داشتم اما به دلیل شرایط خوبم در اصفهان، تصمیم گرفتم با سپاهان قرارداد ببندم و در این شهر فوتبالم را ادامه دهم. حسینی در خصوص فایل صوتی پخش شده و منتسب به فرهاد مجیدی که این مربی در آن فایل خطاب به پرویز مظلومی گفته حسینی به درد استقلال نمی‌خورد و چرا با او مذاکره کردید، تصریح کرد: در خصوص استقلال من مذاکره‌ای با مظلومی نداشته‌ام و نظر فرهاد مجیدی هم برایم قابل احترام است به هر حال هر مربی سلیقه خودش را دارد. قصد بازارگرمی نداشتم و علی‌رغم پیشنهادات متنوع خیلی زود سپاهان را انتخاب کردم.

"می‌رویم برای فینال آسیا" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از هادی محمدی مدافع ذوب‌آهن که به تازگی قراردادش را برای دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده عنوان شده است. محمدی برخلاف بسیاری از بازیکنان که هدفشان رسیدن به تیم‌های بزرگ پایتخت است، اهداف بزرگتری را همراه ذوب آهن دنبال می‌کند و برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد.

"رای بی‌رحمانه علیه علی منصور" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیستمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به آرای سنگین کمیته انضباطی علیه علیرضا منصوریان به دلیل تخلفات دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اشاره داشته که این مربی را به سه جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ بیست میلیون تومان محکوم کرده است.

"همه چیز پول نیست" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان مطرح شده است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.