افتتاح سالن VIP مجموعه پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

سالن VIP مجموعه پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با امکانات یک سالن تخصصی افتتاح شد.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از افتتاح اولین سینمای VIP مجموعه اصفهان سیتی سنتر و همچنین شهر اصفهان خبر داد و گفت: این سینما هفتمین سالن در مجموعه سینمایی سیتی سنتر است و امکاناتی که در ساخت آن‌ به کار رفته از بهترین متریالی است که هم اکنون در دنیا استفاده می‌ شود.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ادامه داد: کیفیت صوت این سالن Dolby  است و تصویر نیز Full HD  است و نسبت به تصاویر SD از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. گذشته از آن تمامی صندلی ها نیز تخت شو هستند. وجود چنین سالن‏ هایی نیاز هر شهری است و افراد در سراسر دنیا به این خدمات اهمیت می ‏دهند و حاضر هستند برای برخورداری از آن‌ها هزینه کنند.

وی افزود: این سالن ۲۴ نفره تمام امکاناتی که یک سالن تخصصی دارد را داراست و برای کار های داوری در اصفهان بسیار مناسب است.

پناهی نژاد با اشاره به اینکه این سالن در حضور هنرمندان اصفهان به صورت اختصاصی افتتاح شد و در حال حاضر در آن فیلم اکران می شود گفت: ظرفیت این سالن  ۲۴ نفر است و اگر فردی بخواهد سالن را اجاره کند باید تعداد ۱۰ بلیت خریداری کند روز های پنجشنبه و جمعه نیز در این سالن فیلم اکران شد و خوشبختانه شهروندان از این سالن استقبال کردند و علاقه مندان نیز برای رزرو سالن می توانند با شماره ۵۰۰۱ داخلی ۹ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 379197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.