مواضع قاطع مقام معظم رهبری گویای اقتدار نظام اسلامی است

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: مواضع و سخنان قاطع رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن بیانگر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه در مسجدجامع این شهر با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولی فقیه است اظهار کرد: ملت بیدار ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زورگویی ها و ظلم استکبار نخواهد شد و همواره در برابر توطئه های دشمن مقاومت و ایستادگی می کند.

وی با بیان اینکه شجاعت و بصیرت امام خمینی (ره) را در رهبر معظم انقلاب ملاحظه می‌کنیم، گفت: این روزها شاهد عظمت ملت ایران و ادامه راه امام(ره) در برابر یاوه گویی‌های ترامپ و توسل او به میانجی گران هستیم.

امام جمعه مبارکه با اشاره به اینکه مواضع مقام معظم رهبری با قاطعیت و صلابت به نخست وزیر ژاپن اعلام شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت، افزود: به توفیق الهی و با وحدت مردم و مسئولان بدون مذاکره با دولت آمریکا و با وجود تحریم به پیشرفت خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بدخواهان نظام مذاکره نمی‌کند، اضافه کرد: کشور ایران، بنا دارد با دنیا رابطه داشته باشد، اما خواهان برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی اشغالگر و آمریکای جنایتکار نیست.

حجت الاسلام موسوی به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: با تشکیل این نهاد در اوایل انقلاب اسلامی شاهد سازندگی و خدمت در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی بخصوص در نقاط محروم و روستاها در کشور بودیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پرداخت زکات گفت: زکات بر محصولات کشاورزی مانند گندم و جو واجب است و کشاورزان پرداخت زکات را فراموش نکنند.

کد خبر 379129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.