در برابر زیاده‌خواهی دشمنان باید مقاومت کرد

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: در برابر زیاده‌خواهی و بدعهدی دشمنان نظام باید قاطعانه برخورد و مقاومت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم مذاکره با ترامپ اظهارکرد: برخورد رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به پیام ترامپ برای مذاکره قاطعانه و عکس العمل شجاعانه‌ای بود.

وی افزود: در برابر زیاده خواهی و بدعهدی دشمنان نظام باید قاطعانه برخورد و مقاومت کرد که چنین اقدامی آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد.

امام جمعه تیران‌وکرون با بیان اینکه ترامپ نسبت به وعده‌های خود به مردم آمریکا بر اساس رسانه های غربی پایبند نبوده است، تصریح‌کرد: چنین فردی پایبند به عهد و پیمان خود نیست و با عهد شکنی و بهانه‌جویی از مسیر گفت‌وگو خارج می‌شود.

وی ادامه‌داد: ایستادگی و مقاومت کشورهای دنیا علیه آمریکا و هم پیمانانش باعث عقب نشنی و ایجاد آرامش در منطقه و امنیت کشورها خواهد شد اما این موضوع کمتر مورد توجه و دقت قرار گرفته و این ترس و بزرگ‌نمایی در قدرت آمریکا باعث زورگویی آن‌ها شده است.

رشیدیان همچنین به تدبیر رهبر معظم انقلاب در مدیریت کشور اشاره‌کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر درخواست‌های ظالمانه و تدبیر برای ریشه کنی توطئه های دشمنان باعث اعتلای کشور شده است.

وی یادآورشد: این تحریم های دشمنان بنا به توصیه رهبر انقلاب تبدیل به فرصت می‌شود و محیط خوبی برای پیشرفت کشور فراهم خواهد شد.

امام جمعه تیران به روز جهاد کشاورزی نیز اشاره‌کرد و گفت: عرصه کشاورزی یکی از صنعت های پر درآمد و مولد کشور است که امسال با وجود آب کافی امکان توسعه این صنعت بیش از گذشته فراهم است.

وی یادآورشد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین در کشاورزی لازم و زمینه ساز پیشرفت و توسعه در این عرصه خواهد بود و در مقابل تهدیدهای مثل خشکسالی موثر است.

کد خبر 379122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.