هنر، امید را به جامعه بازمی‌گرداند

شهرضا _ قائم مقام شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران گفت: ناامیدی در بین جوانان افزایش یافته است، اما هنر می‌تواند آن را به جامعه بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اشرف صندوق‌آبادی در نخستین همایش مدیران و استادان انجمن خوشنویسان استان اصفهان که در سالن سرو مجموعه فرهنگی شهید مدرس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین مشکل اجتماعی کشور که آسیب‌های زیادی را نیز به دنبال داشته، ناامیدی جوانان است که باعث گرایش به غرب و بیگانگی از بعضی از عناصر فرهنگ خودی شده است.

وی ایجاد امید در جوانان را سبب پیشرفت و ماندگاری کشور دانست و ادامه داد: ناامیدی در بین جوانان افزایش یافته است، اما هنر می‌تواند آن را به جامعه بازگرداند.

قائم مقام شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران جوانان و نوجوانان را مهمترین مشتاقان هنر خوشنویسی ایرانی دانست و یادآور شد: باید از این گروه‌های سنی و علایق هنری آنان به طور ویژه حمایت شود تا جامعه‌ای پویا و رو به رشد داشته باشیم.

صندوق‌آبادی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند و در حال حاضر باید نشاط و شادابی را در بین آنان ایجاد و تقویت کنیم.

وی گفت: کسب پیروزی‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس، ثبت افتخاراتی ماندگار در تاریخ کشور و تربیت سرداران بزرگی مانند شهید همت که خدمات زیادی به ایران کردند به دلیل امیدی بود که در وجود جوانان آن دوران وجود داشت.

کد خبر 379086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.