به دلیل نبود امکانات، در بخش اسکی صحرانوردی موفق نبودیم

رییس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: به دلیل نبود امکانات، در بخش اسکی صحرا نوردی موفق نبودیم و در سال جاری سرمایه گذاری بیشتری روی این موضوع خواهیم داشت.

محمود یسلیانی در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان در خصوص برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته هیئت اسکی استان اصفهان، اظهار کرد: هیأت اسکی استان اصفهان در بین بهترین هیأت‌های کشور است؛ سال‌های گذشته  در رشته های آلپاین و اسنوبرد سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دادیم که ماحصل خوبی نیز از آن برداشت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه کمبود امکانات موجب شد تا هیئت اسکی اصفهان نتواند در اسکی صحرا نوردی فعالیت آنچنانی داشته باشد، خاطر نشان کرد : به دلیل نبود امکانات در بخش اسکی صحرانوردی موفق نبودیم و در سال جاری سرمایه‌گذاری بیشتری روی این موضوع خواهیم داشت.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان با اشاره به این‌که در سال گذشته هیئت اسکی یکی از برترین هیئت ها در توسعه ورزش همگانی استان بوده  است، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی در این خصوص برگزار شد، همچنین در مسابقات مختلف کشوری همیشه روی سکو بودیم.

یسلیانی با تاکید بر اینکه استعدادیابی یکی از برنامه های اصلی هیئت اسکی استان اصفهان است، اظهار کرد: استعدادیابی از برنامه‌های شاخص هیأت اسکی استان اصفهان در سال گذشته بود و نزدیک ۱۲۰ نفر دختر و پسر در رنج سنی بین ۶ تا ۱۲ سال در این طرح شرکت کردند. هیئت اسکی استان اصفهان در سال گذشته میزبان المپیاد استعدادهای برتر رشته اسنوبرد در دو بخش دختران و پسران بود.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان افزود: مسابقات مختلف قهرمانی استان را برگزار کرده ایم و برای اولین‌بار کلاس مربی‌گری درجه ۲ را در استان اصفهان تدارک دیدیم. امیدوارم در سال ۹۸ بتوانیم یک تیم کامل از اصفهان اعزام کنیم.

کد خبر 379080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.