دومین پاتک سپاهان به سایر مدعیان

پانصد و ششمین شماره "صدای سپاهان" منتشر شد.

پانصد و ششمین شماره "صدای سپاهان"  به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

"دومین پاتک سپاهان به سایر مدعیان" عنوان اصلی این رسانه است . به عقیده صدای سپاهان محمدرضا حسینی که مشتریان زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت در نهایت سر از سپاهان در آورد. این بار خبر عقد قرارداد سپاهانی‌ها با گئورگی ولسیانی مدافع فصل قبل نساجی که مورد توجه چند تیم مدعی بود، به نوعی دومین پاتک زردها به تیم‌های رقیب محسوب می‌شود.

"بشار رسن نه، احمدزاده شاید"دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به موضع باشگاه سپاهان در خصوص برخی شایعات در رابطه با مذاکره سپاهان با بشار رسن عنوان شده است. ظاهرا مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام نموده که سپاهان بشار را نمی‌خواهد اما برای مذاکره با فرشاد احمدزاده تمایل وجود دارد. بتوانند وی را به اصفهان بیاورند.

"جلسه سپاهان با مدیر برنامه کی روش به زودی" دیگر عنوان صفحه اصلی پانصد و ششمین شماره "صدای سپاهان" است که به گمانه زنی برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان به اصفهان برنمی‌گردد، پرداخته است؛ خبری منتشر شد که سپاهانی‌ها جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های این بازیکن تشکیل خواهند داد. این جلسه قرار است به زودی تشکیل شود تا زردها خیالشان را بابت نگه داشتن این مهاجم سرزن راحت کنند.

کد خبر 379078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.