همکاری شهرداری اصفهان و قوه قضاییه تقویت می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روابط شهرداری و قوه قضاییه در شهر و استان اصفهان با حضور رییس کل جدید دادگستری استان اصفهان تقویت خواهد شد.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان با محمدرضا حبیبی، رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: این دیدار به منظور خوش‌آمدگویی به رییس کل جدید دادگستری استان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخشی از این دیدار در خصوص کلیات مباحث مشکلات شهرداری و ارتباط با قوه قضاییه نیز صحبت شد، افزود: از آنجایی که رییس کل جدید دادگستری دادگستری قبلا نیز در اصفهان دارای سمت بوده و نسبت به فعالیت‌های شهرداری اشرافیت دارد و از این رو با دقت و ظرافت مسایل شهرداری را  تجزیه و تحلیل کرد و در خصوص تعامل بیشتر هر دو نهاد قول همکاری و مساعدت داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رییس کل دادگستری استان اصفهان حسن نظر روی مباحث شهر و شهرداری دارد، اضافه کرد: بر این باوریم در دوره آقای حبیبی دوره خوبی را در تعامل و همکاری قوه قضاییه و مدیریت شهری در شهر و استان اصفهان تجربه کنیم.

وی با  بیان اینکه حفظ شان و جایگاه شهرداران برای حضور در دادگاه‌ها و بررسی پرونده‌ها و حل آنها با مذاکره قبل از ارسال به شعب تاجایی که امکان دارد از موضوعات مطرح شده از سوی رییس کل دادگستری برای تعامل با شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: همه تعامل و همکاری قوه قضاییه با شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی آنها خواهد بود.

کد خبر 378930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ب IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام.... لطفا ساخت بلوك p2 در كوي شهيد كشوري را سرعت دهيد واطراف انرا محوطه سازي بفرماييد....با تشكر