آتش‌سوزی مغازه کفش فروشی خیابان شیخ طوسی+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه آتش‌سوزی در مغازه کفش فروشی در خیابان شیخ طوسی شرقی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش سوزی مغازه کفش فروشی در خیابان شیخ طوسی شرقی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های هفت و ۲۴ به محل این حادثه اعزام شدند، افزود: هر چند همه اجناس موجود در این مغازه سوخت اما نیروهای آتش‌نشانی از سرایت آتش به منازل و واحدهای تجاری مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه  هفت نفر در طبقه فوقانی این مغازه گرفتار شده بودند، افزود: پس از تخلیه دود این افراد از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی  همچنین به حادثه گیر افتادن مردی ۴۳ ساله در ارتفاع ۱۳ متری چاه ۱۸ متری اشاره کرد و گفت: پای این فرد بین بتون‌های این چاه گیر افتاده بود که در  عملیات ویژه نیروهای امدادی ایستگاه‌های یک و سه این فرد از چاه خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد.

کد خبر 378845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.