با مطهری به توافق رسیده‌ایم/ اوساگونا اولویت است اگر نشد یک خارجی دیگر جذب می‌کنیم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: اولویت اول باشگاه برای جذب بازیکن خارجی، اوساگونا است و در صورتی‌ که با او به توافق نرسیم با هماهنگی سرمربی تیم به دنبال بازیکن خارجی بعدی خواهیم رفت.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در پاسخ به این سؤال که نتیجه جلسه امروز باشگاه ذوب‌آهن و مهاجم سابق و ریزنقش سبز پوشها چه بود، گفت: امروز(سه‌شنبه) امیرارسلان مطهری در محل باشگاه حضور پیدا کرد و با حضور  مدیرعامل و معاونت فنی باشگاه جلسه خوبی برگزار کردیم؛ در این جلسه پدر مطهری حضور داشت و بین طرفین صحبت‌های خوبی شد.

وی با تأکید بر توافق نهایی باشگاه ذوب‌آهن با امیرارسلان مطهری، خاطرنشان کرد: ازنظر مالی با او به توافق رسیده‌ایم و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد، فقط مطهری از ما خواست که چند روز به وی مهلت بدهیم و قرار شد یکشنبه هفته آینده قراردادش را امضا کند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ضمن تشکر از هوادارانی که امروز به دفتر باشگاه رفته بودند تا مسئولین باشگاه را در جریان دغدغه‌ها و نگرانی‌هایشان بگذراند، گفت: تعدادی از هواداران به علت نگرانی‌هایی که نسبت به جذب بازیکن داشتند امروز با حضور در جلسه‌ای با مدیرعامل صحبت کردند و از دغدغه‌های باشگاه آگاه شدند. امیدوارم هواداران در آینده آرامش خود را حفظ کنند و اجازه دهند تا باشگاه در آرامش به انجام امورات بپردازد.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور دارد و می خواهیم لیگ برتر را از ابتدا باقدرت آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: من به هواداران این اطمینان خاطر را می‌دهم که مشکلی در رابطه با جذب بازیکن نداریم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست. اینکه هواداران بگویند چرا سریع نسبت به جذب بازیکن اقدام نمی‌کنیم کار درستی نیست، من از هواداران می‌خواهم در کمال آرامش و با بالا بردن سطح تحمل و صبر خود ما را در این راه پرپیچ‌وخم همراهی کنند.

جمشیدی با تأکید بر اینکه برای جذب بازیکن جدید با توجه به نظر سرمربی اقدام خواهد شد، گفت: طبق اولویت با بازیکنان صحبت خواهیم کرد؛ تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده مد نظر باشگاه است و سپس نسبت به جذب بازیکنان جدید در صورت درخواست منصوریان اقدام خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه به‌جز اوساگونا بازیکن خارجی دیگری نیز در لیست منصوریان وجود دارد، گفت: توافق با اوساگونا به‌خوبی در حال پیشرفت است؛ کماکان با اعضا هیئت‌مدیره در مورد مبلغ توافقی با این بازیکن نینجریه‌ای در حال مذاکره و رایزنی هستیم البته به‌احتمال‌ زیاد این بازیکن با باشگاه به توافق خواهد رسید.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: اولویت اول باشگاه برای جذب بازیکن خارجی، اوساگونا است و درصورتی‌که با او به توافق نرسیم با هماهنگی سرمربی تیم به دنبال بازیکن خارجی بعدی خواهیم رفت.

کد خبر 378843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.