حذف ماموریت‌های غیرضروری مدیران شهرداری در جهت کاهش هزینه‌ها

شهردار تبریز با بیان اینکه حقوق کارکنان شهرداری بر اساس بودجه تعریف شده شورا پرداخت می‌شود، گفت: در راستای کاهش هزینه‌های جاری، ماموریت‌های غیرضروری و حتی نیمه‌ضروری مدیران شهرداری تبریز حذف شده است.

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر با اشاره به تلاش خود برای تامین حقوق کارکنان شهرداری تبریز، اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز که مباحث معیشتی و اضافه کاری کارکنان شهرداری تبریز را مطرح می کنند، تشکر می‌کنم؛ شورا برای شهرداری چارچوب بودجه‌ای را تعریف کرده و ما در این چارچوب حقوق کارکنان را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: موضوع اضافه‌کاری حقوق کارکنان شهرداری تبریز دغدغه خودم هم هست و در این راستا چنانچه اعضای شورا و کمیسیون بودجه، ردیف بودجه را مشخص کنند امکان پرداخت اضافه‌کاری کارکنان به وجود می‌آید.

شهین باهر با اشاره به کاهش هزینه‌های جاری شهرداری تبریز، تصریح کرد: در شهرداری تبریز هزینه‌های جاری را از هر جهت کاهش داده‌ایم؛ برای مثال ماموریت‌های غیرضروری و نیمه‌ضروری مدیران شهرداری که دستاوردی نیز برای شهر ندارد را حذف کرده‌ایم.

شهردار تبریز افزود: بنده به عنوان شهردار تبریز آرزو و تلاش دارم شرایطی فراهم شود که بیشتر از حقوق فعلی و به اندازه واقعی به کارکنان شهرداری حقوق پرداخت شود.

وی در ارتباط با تخصیص کارت منزلت برای اقشار و گروه‌های هدف، اظهار کرد: در صدد فراگیر شدن کارت منزلت هستیم؛ بر این اساس باید گروه‌های هدف در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشخص شود تا بر اساس اولویت و میزان بودجه، خدمات کارت منزلت به این گروه‌ها ارائه شود.

کد خبر 378718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.