با توجه به شرایط ارزی بازیکن خارجی می‌گیریم/ والیبالیست‌های شاخص و ملی‌پوش مدنظر هستند

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: از طرف باشگاه سپاهان با باشگاه تراکتورسازی برای انتقال احسان حاج صفی هیچ صحبتی نشده است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر حضور پرقدرت تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در سوپر لیگ والیبال کشور، اظهار کرد: سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، محمدی‌راد برنامه خود و لیست بازیکنان مد نظرش را به ما داد و باشگاه تمام تلاش خود را برای اجرای بهتر برنامه‌های ایشان، انجام خواهد داد. با توجه به اینکه بعد از سالیان متمادی والیبال اصفهان توانسته به سوپر لیگ کشور راه پیدا کند، امسال می‌خواهیم حضوری قدرتمند در لیگ برتر والیبال داشته باشیم.

وی با تأکید بر این موضوع که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان دریغ نخواهد شد، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای حضوری آبرومندانه و در شأن مردم اصفهان در رشته والیبال انجام خواهیم داد؛ برای رسیدن به بالای جدول از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و حتی شاید در انتهای فصل بتوانیم جز چهار تیم بالای جدول سوپر لیگ والیبال ایران باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با جذب بازیکنان تیم والیبال و هدفگذاری در مورد آینده این تیم، خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما برای سه سال آینده قهرمانی سوپر لیگ و هرمانی آسیا خواهد بود؛ علاقه زیادی به استفاده از نیروهای بومی استان داریم و بازیکنان شاخص و ملی‌پوش نیز مدنظر ما قرار دارند.

تابش ضمن تکذیب خبر شروع مذاکرات برای معاوضه سعید آقایی با احسان حاج‌صفی گفت: هیچ صحبتی در این رابطه نبوده است و من به‌شدت آن را تکذیب می‌کنم. سعید آقایی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و از طرف دیگر نیز احسان حاج‌صفی با تراکتور قرارداد طولانی‌مدت دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که سعید آقایی تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، افزود: در رابطه با انتقال سعید آقایی با باشگاه سپاهان هیچ صحبت مستقیمی نشده است و آقایی تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و کماکان به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد. از طرف باشگاه سپاهان با باشگاه تراکتورسازی برای انتقال احسان حاج صفی هیچ صحبتی نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با پاسخ مثبت به این سوال که آیا در نظر دارید بازیکن جدید خارجی به تیم فوتبال سپاهان اضافه کنید؟ افزود: باید با توجه به شرایط ارزی در مورد جذب بازیکن خارجی تصمیم بگیریم.

کد خبر 378674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.