پلیس با اجرای طرح حیات شبانه تهران موافقت کرد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در پایتخت گفت: این طرح فقط در برخی محورهای تجاری انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران، زهرا نژاد بهرام در ارتباط با طرح زیست شبانه در پایتخت اظهار کرد:‌ در حال حاضر این طرح در پنج محور پایتخت از جمله میدان ولیعصرـ فاطمی، میدان قدس ـ تجریش، صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود.

وی افزود: اکنون اجرای این طرح به صورت آزمایشی انجام گرفته که نقاط ضعف و قوت آن معلوم شود. همچنین پلیس با این موضوع موافق است و سردار رحیمی سه پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود این طرح با سبک زندگی اسلامی مغایرت دارد و سبب آزار و اذیت مردمان ساکنین مناطق اجرای طرح می‌شود، گفت:‌ به هیچ عنوان چنین نیست و این طرح در منطقه مسکونی اجرایی نشده و تنها در مناطق تجاری مدنظر است و پنج محور در نظر گرفته شده همه تجاری است.

وی بیان داشت: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده تا نقاط ضعف و قوت آن استخراج شود که تلاش مدیریتی شهری رویکرد بهبود یافته برای تداوم طرح حیات شبانه است.

نژاد بهرام تاکید کرد: طرح حیات شبانه مغایرتی با سبک زندگی اسلامی ندارد و تنها برای رفع نیاز مردم پیش‌بینی شده و همچنین ساعت اجرای این طرح از ساعت ۱۱ شب تا سه بامداد در نظر گرفته است.

کد خبر 378668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.