۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
 بازی دوات و قلم روی سفال

دوات و قلم این بار با استاد خوشنویس هم دست شدند تا بازی زیبایی را بر روی سفال خلق کنند و دست در دست هم سفال ها را با خطاطی جان دادند.

قاسم معمارزاده  غفاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه خوشنویسی سماع سبو و قلم که در گالری نقش قلم برگزار شده است اظهار کرد: آثاری که در نمایشگاه سماع سبو و قلم به نمایش گذاشته شده است تلفیق سفال و خط است و علاقه مندان می توانند پس از بازدید هر اثر را که دوست داشتند خریداری کنند.

این هنرمند با اشاره به هدف خود از برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: تلاش کردم آثاری که تا به حال کسی آن را خلق نکرده به نمایش بگذارم تا علاقه مندان کاری نو را در این نمایشگاه ببینند و هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز انجام کاری جدید که تا به حال انجام نشده، بود.

وی با اشاره به فعالیت خود در انجمن خوشنویسان خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ سال است که در انجمن خوشنویسان فعالیت و به علاقه مندان به این هنر تدریس می کنم و در این نمایشگاه ۳۵ تابلو خوشنویسی و ۲۵ سفال خوشنویسی شده را برای هنردوستان به نمایش گذاشته ام.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه خوشنویسی «سماع سبو و قلم» آثار استاد قاسم معمارزاده غفاری از  ۱۷ تا ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰در خیابان چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه ۲۳ هدایتی، بن‌بست میخک، پلاک ۲۶، گالری نقش قلم برپا است.

کد خبر 378644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.