رکورد قوه قضائیه در صدور کیفرخواست پرونده نجفی/پرونده ابهامات زیادی دارد

وکیل پرونده محمدعلی نجفی گفت: این یک رکورد است که قوه قضاییه ظرف چند روز کیفرخواست برای متهم به قتل صادر کرده است. قتل اتهامی است که دو ماه بازداشت موقت دارد و باید اسناد و مدارک اتهام را بررسی کنند.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگویی با خبرآنلاین گفته است، قوه قضاییه وکلا را از اطلاع رسانی درباره این پرونده منع کرده است.

وی ادامه داد: از جزییات پرونده خبر داریم ولی پرونده اتهام آقای نجفی قرار است فقط توسط قوه قضاییه اطلاع رسانی شود و ما از خبررسانی منع شده ایم.

این وکیل محمدعلی نجفی ضمن تکذیب عزل شدنش از وکالت پرونده نجفی اظهار کرد: من همچنان وکیل او هستم و آن خبری را که گفته بودند من عزل شده‌ام الان تکذیب می‌کنم.

وی تصریح کرد: ما سه وکیل هستیم که شامل من، آقای گودرزی و خانم عقبایی است و خبری که از طریق دادسرا مطرح شد که من عزل شده‌ام کذب است.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه خبرنگاران باید ادامه روند بررسی پرونده را از دادسرا جویا باشند، گفت: شما می‌توانید از سخنگوی محترم قوه قضاییه آقای اسماعیلی سئوالات خود را بپرسید و بپرسید شما تا به حال کیفرخواست پرونده یک نزاع عادی را توانسته اید در تاریخ قوه قضاییه در این مدت صادر کنید که برای پرونده قتل ظرف چند روز کیفرخواست صادر کردید؟!

وی اضافه کرد: این یک رکورد است که قوه قضاییه ظرف چند روز کیفرخواست برای متهم به قتل صادر کرده است. قتل اتهامی است که دو ماه بازداشت موقت دارد و باید اسناد و مدارک اتهام را بررسی کنند. در پرونده های قتل اصلا اقرار، طریقیت دارد و موضوعیت ندارد. ابهامات خیلی زیادی در پرونده است که امیدواریم در دادگاه بتوانیم روشن کنیم.

این وکیل با بیان اینکه آخرین بار نجفی را در دادسرا دیده‌ایم و از زمان تحویل او به زندان دیگر نتوانسته‌ایم وی را ببینیم، اضافه کرد: می دانیم  که وی در بند عمومی نیست.

کد خبر 378577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.