کنترل فشار خون رانندگان تاکسی در طرح بسیج ملی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا که از ۱۵ خردادماه به مدت یک ماه برگزار می‌شود، رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز شرکت خواهند کرد.

هادی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا با شعار "فشار خون؛ بدانیم و اقدام کنیم" با هدف مشارکت نهادهای مدنی و فرهنگی در عرصه اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی جامعه به منظور کاهش این بیماری مهلک از ۱۵ خرداد تا ١۵ تیر ماه ٩٨ اجرا می‌شود.

وی افزود: با تعامل بین کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر، سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تبلیغات گسترده دیداری در تاکسی‌های سطح شهر انجام می‌شود تا شهروندان نسبت به حضور در این طرح ترغیب شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌صورت ویژه و جداگانه، رانندگان ناوگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی نیز مورد تست فشار خون قرار می‌گیرند.

منوچهری گفت: با توجه به اینکه هدف از اجرای بسیج ملی فشار خون، افزایش آگاهی مردم نسبت به خطرات فشارخون بالا عنوان شده است، امیدواریم با اجرای این طرح  شاهد ‌کنترل بهتر این بیماری در میان شهروندان و رانندگان باشیم.

کد خبر 378547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.