گوشی‌های تاشوی جدید را بشناسید

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹، سال رونمایی از گوشی‌های تاشو باشد؛ هر یک از این گوشی‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایده صفحه نمایش انعطاف‌پذیر، تاکنون باعث جلب توجه کاربران بسیاری در سراسر جهان شده است، به‌طوری‌که شرکت­‌های مهمی مانند سامسونگ، ال جی، هواوی، شیائومی و اپل گوشی­‌هایی با این تکنولوژی، روانه بازار کرده‌اند. در ادامه به بررسی گوشی‌های تاشوی جدید ­می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی فولد

 سامسونگ گلکسی فولد دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی، ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ حافظه رم است. جالب است بدانید که یک صفحه نمایش به ابعاد ۴.۶ اینچ در قسمت بیرونی این گوشی وجود دارد. وضوح تصویر محصول جدید سامسونگ ۲۱۵۲*۱۵۳۶ پیکسل است. این گوشی تاشو مجهز به شش دوربین است، به‌گونه‌ای که یک جفت لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشت، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در جلو و دو لنز ۱۰ و هشت مگاپیکسلی در داخل آن قرار دارد. گلکسی فولد مجهز به بک باتری­ ۴۳۸۰ میلی آمپی است و از سنسور اثر انگشت جانبی بهره می‌برد. نرم افزار گوشی به شما اجازه می­‌دهد به طور همزمان سه برنامه را اجرا کنید. این گوشی با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است.

هواوی میت ایکس

 هواوی میت ایکس، ظاهری متفاوت از گوشی سامسونگ گلکسی فولد دارد. نمایشگر این گوشی را می­‌توان به سمت بیرون تا کرد. وجود لولایی با بیش از ۱۰۰ قطعه باعث شده است زمانی که گوشی به طور کامل باز می‌شود، هیچ شکافی بین صفحات آن وجود نداشته باشد. زمانی که صفحه نمایش کاملا باز است، نمایشگری به ابعاد هشت اینچ در اختیار کاربر قرار می ‌گیرد. وضوح تصویر این گوشی ۲۴۸۰*۲۲۰۰ و مجهز به دوربین سه‌گانه، پردازنده کرین ۹۸۰ و مودمی قوی به نام "بالونگ ۵۰۰۰" است که امکان اتصال به اینترنت G5 را فراهم می­‌کند. از آنجایی که این دوربین سه گانه در حالت تا شو به دوربین سلفی تبدیل می‌شود، می‌توان عکس­‌های سلفی بسیار با کیفیتی با این گوشی گرفت. هواوی میت ایکس در مقایسه با گوشی‌های مشابه خود بسیار نازک است؛ در حالت تا شده ۱۱ میلی متر و در حالت باز شده تنها ۵.۴ میلی متر ضخامت دارد.  باتری دو قسمتی ۴۵۰۰ میلی آمپری، انرژی مورد نیازاین گوشی را تامین می­‌کند. این محصول در تابستان ۲۰۱۹ با قیمتی حدود ۲۶۰۰ دلار وارد بازار می­‌شود.

گوشی تاشوی اپو

گوشی تاشوی اپو بسیار شبیه گوشی هواوی میت ایکس است، به طوری‌که در نگاه اول ممکن استبا یکدیگر اشتباه گرفته شوند. این محصول همانند گوشی هواوی، زمانی که به طرفین خم می­‌شود، دو نمایشگر را در اختیار کاربر قرار می‌­دهد. صفحه نمایش آن در حالت باز شده حدود هفت اینچ است. دوربین و قسمت‌­های مرتبط با گوشی در قسمت ضخیم‌­تر و کنار گوشی قرار دارد. هنوز اطلاعات کافی در مورد زمان عرضه به بازار و قیمت این گوشی در دسترس نیست.

کد خبر 378519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.