چرا اخلاقیات در جامعه زیر پا گذاشته شده است؟

نابودی اخلاق و اخلاقیات تنها مربوط به سینما نیست، عارضه ای است که به جان جامعه افتاده . چرا تا این اندازه اخلاقیات در جامعه ما زیر پا گذاشته شده است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ رضا درمیشیان ، کارگردان سینما ، با قرار دادن یک آگهی روزنامه مربوط به ۵۰ سال پیش در اینستاگرامش آورده است :

نیم قرن پیش سینماگران ایرانی از موفقیت همکارانشان خوشحال می‌شدند و در نشریات ،آگهی تبریک می دادند . اما حالا خوشحالی شان بابت توقیف ، شکست و جوسازی برای سینماگر دیگر است و ناراحتی شان ، موفقیت یک فیلم و سینماگر. نابودی اخلاق و اخلاقیات تنها مربوط به سینما نیست، عارضه ای است که به جان جامعه افتاده . چرا تا این اندازه اخلاقیات در جامعه ما زیر پا گذاشته شده است؟

صابر ابر به مناسبت سالروز تولدش ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

این منم ، ۳۵ سال پیش !

بدون اطلاع از تمام بودها و نبایدهای حالا . آرام و غلتان در شکم مادر . بی دروغ ،بی ترک ، بی گناه ، بی . . .

اما عاشق ، حالا هم عاشق . و تا همیشه . کمی را می گذارم بماند در سالی که گذشت ، کسانی را هم .

اما میبرم تمام باید ها را . قرارم همین بوده و هست. آمده ام برای زندگی ، برای آنهایی که دوستشان دارم و دوستم دارند. بار زیاد نمی خواهم ، از هر نوعی ، سبک باشم و خیالم راحت کافیست.

برایم دعا کنید.

رضا کیانیان که این شب ها سریال عروس تاریکی را بر روی آنتن تلویزیون دارد،  در صفحه اینستاگرام خود به معرفی صفحه شخصی هدیه تهرانی پرداخته است :

امروز صفحه خانم هدیه تهرانی ، دوست و همکار محترم و عزیزم را معرفی می‌کنم . گفتنی است که ایشان در تمام مدت هجوم سیل به منطقه گلستان در کنار مردم منطقه بودند و شبانه روز و بی وقفه کار می کردند . برای ایشان هم آرزوی های بلند و بیشمار دارم.

هلیا امامی که این شبها با نقش مهربانو در میان مردم شناخته شد ، با انتشار چند عکس از خود در پشت صحنه سریال از یاد رفته ها ، در صفحه اینستاگرامش این‌گونه آورده است :

من از تمام خودم برای مهربانو خرج کردم ، چه روحی ، چه جسمی.  روزی که سرکار توی ریل دوربین خوردم زمین و پام شکست و باید به خاطر مهربانو و ادامه زندگیش از خودم میگذشتم و یک روز بعد گچ پام رو باز کردم و رفتم جلوی دوربین . از درد نفس کشیدن هم سخت می‌شد و چه روزهایی که از سنگینی کار دچار افت فشار می شدم ، آسیب دیدگی مهره گردن و کمر سر یکی از پلان ها، هر روز فیزیوتراپی و بلافاصله لوکیشن و فیلمبرداری . اما به عشق شما با انرژی ادامه دادم.  امیدوارم نتیجه زحمات به دل شما نشسته باشه که از هر چیز برام با ارزش تر هست.

ندا جبرئیلی که نقش لیلا در سریال برادر جان را بر عهده داشت ، با پست کردن چند عکس از خود در این سریال آورده است :

لیلا. . . قلبم با قلب ظریفت هزار بار تپید. خودت میدونی همیشه یه جایی اون ته میمونی . خداحافظ عزیزم .

ممنونم از سعید نعمت الله ، محمدرضا آهنج ، محمدرضا شفیعی ، تمام بازیگرای  بی نظیر و عوامل پشت صحنه که بدون شما این تجربه ممکن نمی‌شد.

کد خبر 378495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.