نوسازی کامل بیمارستان گلپایگان

گلپایگان _ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سه سال اخیر همه بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) بازسازی و نوسازی شده است که حتی فراتز از انتظار کشوری بوده و نشان‌دهنده تحولی عظیم در بخش بهداشت و درمان گلپایگان است.

 علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، اظهار کرد:  بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان از لحاظ امکانات و تجهیزات مجهزترین بیمارستان در بین شهرستان‌های غرب استان مانند فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت است.

وی افزود: با وجود امکانات و زیرساخت‌های شهری، پزشکان متخصص آمادگی لازم برای حضور در این شهرستان برای درمان بیماران را دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر همه بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) بازسازی و نوسازی شده است که حتی فراتز از انتظار کشوری بوده و نشان‌دهنده تحولی عظیم در بخش بهداشت و درمان گلپایگان است.

یوسفی با بیان اینکه توسعه زیر ساخت‌های درمانی یک شهرستان موجب بالارفتن توانمدی بیمارستانی می‌شود، تصریح کرد: بعد از نجف‌آباد، بهترین زیر ساخت شهری از نظر ظرفیت افزایش جمعیت، تفرجگاه‌های توریستی و تأمین آب شرب در گلپایگان وجود دارد.

وی اضافه کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی آیت‌الله گلپایگانی سال‌های متوالی بلااستفاده مانده است و ضروری که هیئت امنا و دست‌اندرکاران آن برای اداره این مجموعه تدبیری اندیشیده یا به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی اصفهان یا بخش خصوصی واگذار کنند تا مردم از خدمات درمانی این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 378490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.