انجام وارنیش فلوراید در مدارس ابتدایی دهاقان

دهاقان _ مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان از انجام وارنیش فلوراید برای دو هزار و ۹۷۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی این شهرستان خبر داد.

حشمت‌الله ثالثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با اشاره به عضویت ۹۰۰ دانش‌آموز این شهرستان در شبکه سفیران سلامت، اظهار کرد: این دانش‌آموزان برای ترویج فرهنگ سلامت در خانواده و جامعه دوره‌های آموزشی خاص را زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گذرانده‌اند.

وی با اشاره به وجود ۷۸ واحد آموزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: طرح مروجین سلامت در ۲۹ واحد آموزشی از این تعداد اجرا می‌شود، افزایش شمار مدارس و همچنین آموزش‌های مرتبط با این طرح از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان در آینده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان از غربالگیری سلامت هزار و ۹۴۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان خبر داد و افزود: مراقبت‌های دهان و دندان و انجام وارنیش فلوراید برای دو هزار و ۹۷۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی انجام شده است.

ثالثی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان مقطع استثنایی توسط مراقبان سلامت و پزشک معاینه می‌شوند، یادآور شد: برنامه پیشگیری از کم‌تحرکی و انجام حرکات کششی در همه آموزشگاه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

کد خبر 378413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.