مقاصد گردشگری سمیرم آماده میزبانی مسافران

سمیرم- سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمیرم گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلی عید فطر همه تلاشمان را برای توزیع متناسب گردشگران در شهرستان انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سعید سلیمانیان با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از اماکن گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: باتوجه به ایام تعطیلات از همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه گرشگری درخواست شده تا با مدیریت صحیح به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

وی با اشاره به آمادگی مجموعه‌های گردشگری آبشار، چشمه ناز، چشمه بابا زرنگ، امام‌زاده زید بن علی (ع) و دیگر نقاط گردشگری شهرستان سمیرم برای پذیرایی از مسافران خاطرنشان کرد: با هدایت و توزیع مناسب گردشگران به سمت جاذبه‌های کم‌تردد زمینه ایجاد اشتغال و درآمد را در دیگر بخش‌ها نیز فراهم خواهیم کرد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمیرم یادآور شد: نظارت کامل بر روی اقلام و کالاهای اساسی در طول این مدت به‌صورت ویژه انجام و قیمت‌ها کنترل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش میزان مصرف سوخت در این ایام تصریح کرد: پیش‌بینی لازم جهت تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برای روزهای تعطیل انجام و تمهیدات لازم جهت اسکان گردشگران اندیشیده شده است.

کد خبر 378248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.