هماهنگی های خوبی در خصوص مسائل آب به ویژه منابع آبی استان اتخاذ شده است

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه معتقد بر خرد جمعی هستم، گفت: در این گونه جلسات که در راستای توسعه استان برگزار می شود، اگر همه با همدلی و یک صدایی عمل کنیم، اختلافات در تصمیم گیری ها هم کاسته شده و با انسجام و هماهنگی بیشتری به پیش خواهیم رفت و قطعا موفق تر خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه مجمع نمایندگان استان،که با حضور معاونین سیاسی، عمرانی، و اقتصادی استاندار برگزارشد، ضمن عرض تسلیت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق پیمودن راه و سیره امام را به همه ما عطا فرماید تا بتوانیم آرمان های ایشان را بهتر و بیشتر پیاده کنیم.

وی ادامه داد: پیشاپیش عید سعید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است را تبریک عرض می کنم و برای تمامی مردم استان اصفهان و ایران آرزوی سعادت و نیک بختی دارم.

استاندار اصفهان در این جلسه که با موضوع مسائل آب استان برگزار شد، تصریح کرد: هماهنگی های خوبی در خصوص مسائل آب به ویژه منابع آبی استان اتخاذ شده است علاوه بر آن در جهت پیگیری حق و حقوق قانونی مردم نیز با هماهنگی نمایندگان مجلس از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به سفر  احتمالی ریاست جمهور به اصفهان، اضافه کرد: در جلسه امروز همچنین برای برنامه های این سفر، بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

رضایی با تاکید بر اینکه معتقد بر خرد جمعی هستم، گفت: در این گونه جلسات که در راستای توسعه استان برگزار می شود، اگر همه با همدلی و یک صدایی عمل کنیم، اختلافات در تصمیم گیری ها هم کاسته شده و با انسجام و هماهنگی بیشتری به پیش خواهیم رفت و قطعا موفق تر خواهیم بود.

در این جلسه هر کدام از نمایندگان استان اصفهان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل کلان استان به ویژه آب، ارائه کردند و حجه السلام سید ناصرموسوی لارگانی، رییس مجمع نمایندگان استان هم خاطرنشان کرد: از زحمات دکتر رضایی تشکر می کنم چراکه اگر سال‌های قبل هم از این قبیل پیگیری های مجدانه انجام می شد به نتایج خوبی دست پیدا کرده بودیم.

کد خبر 378225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.