رفع مشکلات محله‌ها در گرو مشارکت ساکنان است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به همراه جمعی از اعضای شورای شهر اصفهان با مردم این منطقه دیدار کردند تا از نزدیک با مشکلات و نقطه نظرات آنان آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود قاسمی، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این دیدار اظهار کرد: برگزاری ملاقات‌های عمومی با شهروندان با جدیت دنبال شده است و تا حد ممکن توانسته‌ایم مشکلات شهروندان را برطرف کنیم و البته این رویه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت تامین نیازهای شهروندان توسط مدیران شهری عنوان کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصتی برای رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های شهروندان است و همچنین موجب تسریع در روند انجام اقدامات و ایجاد ارتباط دوسویه بین شهروندان و شهرداری خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر و بهتر با معضلات و مشکلات منطقه و تصمیم‌گیری برای رفع آنها، در فرآیند پیشرفت و رفع مشکلات منطقه بسیار مهم است و تلاش مسئولان باید در راستای رفع مشکلات شهری به منظور پاسخگویی به نیازهای عمومی مردم باشد.

طرح هر محله یک پروژه به زودی اجرا می‌شود

شیرین طغیانی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار با ابزار خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در سطح منطقه به ویژه پروژه بزرگ پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان و به همت مدیریت شهری، هر هفته در یکی از محله‌ها یا مساجدی که موقعیت مرکزی در محله دارد، حضور پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به دستور کار جدید مدیریت شهری منطقه ۱۵، افزود: سعی داریم با بررسی مشکلات هر محله در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان شعار "هر محله یک پروژه" را تحقق ببخشیم و قطعا مشارکت همه ساکنان منطقه در این فرآیند لازم است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شورای شهر خواستار انجام مشارکت برای رفع مشکلات است، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت ساکنان منطقه از حد متوسط مشارکت مردم در شهر اصفهان بسیار بالاتر بوده است و البته اگر این مشارکت وجود نداشته باشد مدیریت شهری در مسیر تحقق شعار "هر محله یک پروژه" موفق نخواهد شد.

طغیانی با اشاره به رویکرد جدید آستان مقدس امامزاده ابوالعباس محمد(ع) خوراسگان، افزود: خوشبختانه این امامزاده توانست با رویکرد خود نه تنها جریان سازی فرهنگی بسیار خوبی در سطح منطقه داشته باشد، بلکه فرهنگ‌ سازی بسیار مناسبی نیز برای سایر امامزاده‌های منطقه ۱۵ ایجاد کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رویکردهای جدیدی که مدنظر مدیریت آستان مقدس است، شاهد ایجاد نمادهای بهتر فرهنگی_مذهبی در این فضای ملکوتی و عرفانی باشیم.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به همراه جمعی از مسئولان برای رفع مشکلات و جلب رضایت اهالی منطقه و شنیدن نظرات و نیازهای ساکنان منطقه در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس خوراسگان حضور پیدا کردند.

در این دیدار علیرضا نصر اصفهانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، شیرین طغیانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، معاونان، مسئولان و جمعی از معتمدان محلی حضور داشتند و ملاقات کنندگان مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

کد خبر 378089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.