محدودیت‌های ترافیکی عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : از ساعت ۱۲ شب قبل از عید سعید فطر توقف هر گونه وسیله نقلیه در خیابان های "مصلی" و "نیکبخت شرقی" ممنوع است .

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی تعریف شده برای برگزاری نماز عید سعید فطر در اصفهان اظهار کرد: از ساعت شش صبح مورخه ۱۵ خرداد ماه تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مصلی از تقاطع مصلی-سعادت آباد ، مصلی- دهش و مصلی - شاتر گلی به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) تا پایان مراسم نماز پرفیض عید سعید فطر ممنوع است .

وی با اشاره به ممنوعیت توقف هر گونه وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ شب قبل از عید سعید فطر در خیابان های مصلی و نیکبخت شرقی افزود: خودورهای پارک شده توسط ماشین خودروبر به پارکینگ انتقال می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: پارکینگ فروشگاه مصلی جهت پارک موتورسیکلت ها و پارکینگ "سیلو" برای پارک اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و خودروی جانبازان عزیز در نظر گرفته شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان محترم حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

کد خبر 378006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.