مدیریت متمرکز برای موزه‌های مرکز اصفهان تعریف شود

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی استان اصفهان گفت: از استاندار اصفهان درخواست داریم مدیریت متمرکز برای موزه‌های مرکز اصفهان تعریف شود تا بتوان در راستای توسعه ظرفیت‌های گردشگری اقدامات تاثیرگذاری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه استفاده از الگوهای جذب گردشگر در دیگر کشورها برای توسعه گردشگری امری تاثیرگذار است، اظهار کرد: برای مثال در شهر برلین که شرایطی مشابه شهر اصفهان دارد به گونه‌ای از ظرفیتهای موزه‌ای استفاده شده که این اقدام به عنوان برندی برای جذب گردشگر برای این شهر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در برلین شش موزه در کنار هم و در جزیره‌ای ۸۶ هزار مترمربعی راهاندازی شده است، تصریح کرد: این مدل می‌تواند در دیگر شهرهای دنیا و به ویژه اصفهان که دارای ظرفیتهای بالایی در این زمینه است موفق باشد.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وجود چندین موزه با وسعت بیش از ۸۶ هزار مترمربع و قدمتی بیش از ۵۰۰ سال از ظرفیتهای بی نظیر اصفهان در این بخش است، افزود: این موزه‌ها دارای مدیریت چندگانه و اهداف مختلف هستند که ضروری است با همکاری استاندار اصفهان دارای مدیریت متمرکز و همگام و به صورت مجموعه‌ای از موزه‌ها برای بازدید گردشگران آماده شود.

کد خبر 377984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.