چرا عده ای یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دراینستاگرام خود با اشاره به اینکه برخی به یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند، تاکید کرد: این افراد، زمانی که با سوء مدیریت ها و فسادها، صدها میلیارد زیان به اموال بازنشستگان وارد شد کجا بودند؟

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه برنامه زنده «مسافر ماه» که از شبکه دو سیما پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت: پس از آنکه اعلام کردیم قصد خروج از بنگاهداری زیان ده و ورود به سرمایه گذاری در حوزه های با ارزش افزوده بالا و پر سود را داریم، عده ای اینطور وانمود کردند که انگار ما خدای ناکرده قصد چوب حراج زدن به اموال و سرمایه های بازنشستگان را داریم.

وی تاکید کرده است: چرا به دروغ حرفهایی میزنند که دل بازنشستگان عزیز را خالی می کند؟ چرا حرفها و مواضع را بصورت وارونه منعکس می کنند؟ و البته چرا بعضی ها به یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند؟

صالحی همچنین نوشته است: این افراد، زمانی که با سوء مدیریت ها و فسادها، صدها میلیارد زیان به اموال بازنشستگان وارد شد کجا بودند؟ آیا احتمالا بین قطع دست مدیران فاسد از صندوق بازنشستگی که چند صد میلیارد تومان فساد آنها را تاکنون شناسایی کرده ایم، و فعالیت های اخیر برخی که خود را بدون هیچ استنادی، نماینده بازنشستگان می دانند ارتباطی وجود ندارد؟

کد خبر 377942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.