طرح "معامله قرن" با هدف حذف کامل فلسطین  محکوم به  شکست است

نطنز- فرماندار نطنز گفت: طرح‌های نافرجام همچون "معامله قرن" با هدف حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام، دستاوردی جز شکست برای طراحان آن به دنبال نخواهد داشت.

یوسف حسنی صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام راحل (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف است که در ۴۰ سال گذشته به مثابه و نماد جهانی اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام موضع امت اسلامی بر ضد اشغالگری تبدیل شده است.

فرماندار نطنز گفت: با وجود سناریوهای مختلف استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی در انحراف افکار عمومی، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی است و طرح های نافرجامی چون معامله قرن با هدف حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام، دستاوردی جز شکست برای طراحان آن به دنبال نخواهد داشت.

حسنی افزود: امسال نیز مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نطنز با درک شرایط سیاسی جهان و منطقه خاورمیانه ، همراه و همگام با امت اسلامی  با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و فلسطین تجدید میثاق و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی در ادامه به موضعگیری های خصمانه ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، سپاه پاسداران و تلاش برای برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس شریف اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی، رژیم صهیونسیتی است و عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

فرماندار نطنز تصریح کرد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و از افتخارات مسئولان نظام است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه کنند.

کد خبر 377759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.