ورود موتورسیکلت‌ها به میدان نقش جهان ممنوع شد

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص محدویت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان اظهار کرد: این اقدام به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هر گونه توقف خودرو از ساعت ۲۴ امشب در طول خیابان‌های حافظ، استانداری و نشاط ممنوع است، ادامه داد: چنانچه مالکان این خودروها پس از تذکر نسبت به جابه‌جایی اقدام نکنند پلیس خودروی آنها  را به پارکینگ منتقل می‌کند.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: از ساعت شش صبح فردا تردد خودروها در محورهای زیرگذر امام علی (ع) به سمت چهارراه شکرشکن،  احمد آباد و گلزار به سمت چهارراه شکرشکن، هشت بهشت به سمت چهارراه شکرشکن، چهار راه شکر شکن به سمت میدان امام (ره)، پاسداران و آمادگاه به سمت میدان امام حسین(ع)، تقاطع مطهری - شمس آبادی، طالقانی شمس‌آبادی به سمت امام حسین (ع)، چهار راه تختی و تقاطع طیب میرداماد به سمت امام حسین (ع) و نهایتا میدان امام خمینی که محل برگزاری راهپیمایی است محدودیت تردد برقرار است.

وی تصریح کرد: همچننین ورود موتورسیکلت از تقاطع استانداری - هشت بهشت، سه راه بانک، حافظ - کرمانی به سمت میدان نقش جهان ممنوع است.

سرهنگ چلمقانی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌شود فردا برای تردد در هسته مرکزی شهر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اضافه کرد: محل پارک اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در خیابان‌های میرداماد، شمس‌آبادی، نشاط برای جابه‌جایی شهروندان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 377696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.