به اهدافمان در لیگ و آسیا رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کی از اهداف ما نتیجه گیری در لیگ ایران بود که به این مهم دست یافتیم؛  البته تمرکز ما روی مسابقات آسیایی بود و در کل در چهارچوب دو رقابت لیگ و آسیا توانستیم به اهدافمان برسیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال النصر عربستان در چهارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و در نشست خبری، اظهار کرد: هدفمان سرگروه شدن بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم ولی استفاده نکردیم. در کل خطراتی هم روی دروازه ما بود که محمدباقر صادقی هم مثل رشید مظاهری خوش درخشید و بازیکن خوب میدان بود.

وی با بیان این که آرزوی ما سربلندی ایران است، افزود: یکی از اهداف ما نتیجه گیری در لیگ ایران بود که به این مهم دست‌ یافتیم؛  البته تمرکز ما روی مسابقات آسیایی بود و در کل در چهارچوب دو رقابت لیگ و آسیا توانستیم به اهدافمان برسیم.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد با تیم الاتحاد عربستان در این ورزشگاه دوباره مسابقه خواهیم داد، افزود: دوست داریم در خانه بازی کنیم که حمایت هواداران ذوب آهن را داشته باشیم، اما به هرحال از ایرانی‌های مقیم قطر و امارات  و رسانه‌ها می‌خواهیم ما را تنها نگذارند و در مسابقات ۱۴ و ۲۱ مرداد ما را حمایت کنند.

کد خبر 377642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.