ذوب آهن صفر - النصر صفر/ صعود گاندوی ایرانی به عنوان صدر نشین

آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا بین ذوب آهن ایران والنصر عربستان برگزار شد که با تساوی صفر بر صفر دو تیم به پایان رسید و با این نتیجه سبزپوشان اصفهانی مرحله حذفی جام باشگاه های ایران راه یافتندو حریف التحاد عربستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه العربی از ساعت ۲۳ به مصاف النصر عربستان رفت.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

ورزشگاه: العربی(قطر)

تماشاگر: ۱۵۰

اخطار: محمد نژادمهدی(۷۷) از ذوب‌آهن

ترکیب تیم ذوب آهن: محمدباقر صادقی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، رضا حبیب‌زاده، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، امیرارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم النصر: زید البواردی، سلطان الغنام، عبدالرحمن الدوسری، عمر هوساوی، یحیی الشهری، عبدالرحمن العبید، عبدالله الخیبری، حمد آل منصور، عبدالله مادو، فهد الجمیعه، عبدالله آل سالم

سرمربی: روی ویتوریا

داور: والنتین کووالنکو (ازبکستان)

کمک‌ها: آندری تی ساپنکوف و تیمور گاینولین؛ داور چهارم: نصرالله کبیروف تاجیکستان
شرح بازی:
دیدار تیم فوتبال ذوب آهن با النصر عربستان در آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا برای سرگروهی بازی برگزار شد. در دقایق ابتدایی بازی تیم فوتبال ذوب آهن عمل کرد بهرتیس داشت و موقعیت هایی به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان خود آنها را از دست داد. تیم النصر هم در نیمه اول بازی نتوانست موقعیت های زیادی را به دست بیاورد اما عبدال آل سالم بهترین موقعیت گلزنی را در نیمه اول بازی به دست آورد که آن را به بیرون زد و با زی تا پایان ننیمه اول با تعادل بین دو تیم ادامه داشت. در نیمه دوم بازی هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ذوب آهن به عنوان تیم اول و النصر در جایگاه تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- ارسال عباسی از جناح راست زمین و ضربه سر ارسلان مطهری از کنار دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۷-  عبدالله آل سالم بهترین فرصت گلزنی را در محوطه جریمه ذوب‌آهن به دست آورد که شوت پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.

دقیقه ۱۸- قاسم حدادی فر با یک پاس زیبا از بین مدافعان ارسلان مطهری را صاحب موقعیت کرد که نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و دروازبان النصر با یک واکنش توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۴- حامد المنصور پشت محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه ذوب آهن کرد که محمد باقر صادقی در دو مرحله صاحب توپ شد.

دقیقه ۴۵- ارسال توپ از جناح چپ زمین و ضربه سر حامد المنصور با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

دقیقه ۶۳- شوت پُر قدرت فهد الجمیعه از پشت محوطه جریمه با واکنش تماشایی صادقی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳- شوت محکم محمدرضا حسینی را زید البواردی جمع کرد.

دقیقه ۸۵- عبدالحمن الدوسری تا پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن پیش رفت و با شوت پای چپ دروازه این تیم را تهدید کرد ولی ضربه او را صادقی مهار کرد تا شانص صعود ذوب آهن به عنوان تیم اول را نگه دارد.

دقیقه ۹۰- ارسلان مطهری با یک حرکت آکروباتیک به سمت دروازه النصر شلیک کرد که از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

بهترین بازیکن: محمد باقر صادقی

کد خبر 377637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.