چهارحوزه سیما روز جهانی قدس را پوشش می دهند

معاون خبرصداوسیما مرکز اصفهان در نشست مطبوعاتی و رسانه ای ستاد روز جهانی قدس و ستاد مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: رسانه ملی و شبکه اصفهان راهپیمایی روز قدس امسال را که در میدان امام (ره) برگزار می شود پوشش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحسن طباطبائی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه ای روزجهانی قدس و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: میدان امام خمینی (ره) مکان بسیار مناسبی برای پوشش شبکه‌های خبری و پوشش تصویری حضور گسترده و دشمن شکن مردم اصفهان است.

وی افزود: ۱۵ اکیپ خبری و تصویری از چهارحوزه سیما،صدا،خبر و فضای مجازی شبکه استانی اصفهان پوشش این مراسم را در هشت مسیر منتهی به میدان امام (ره) انجام می دهند.

معاون خبرصداوسیما مرکز اصفهان با بیان اینکه راهپیمایی امسال روزقدس نسبت به راهپیمایی های سال گذشته اهمیت بیشتری دارد، افزود: روز قدس همواره نماد وحدت مسلمانان بوده است و ایران اسلامی در رأس جبهه مقاومت قرار دارد.

طباطبائی گفت: استقامت جبهه مقاومت درمقابل رژیم صهیونیستی موجب شد تا رژیم صهیونیستی قدرت گذشته خود را از دست داده و اسرائیلی که سه روزه هشت کشور عربی را شکست داد امروز ظرف مدت دو روز مجبور به آتش بس و عقب نشینی شده است که این خود دلیلی بر پیروزی جبهه مقاومت است.

وی افزود: تجلی جبهه مقاومت در روز قدس و راهپیمایی عظیم مردم مشخص خواهد شد و رسانه ها وظیفه خطیری در پوشش این مراسم دارند.

همچنین در این نشست رسانه ای میثم رضوان پور معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان نیز با اشاره به برنامه های ویژه روز قدس گفت: هشت نماهنگ با موضوع روز قدس و افول صهیونیست، چهل گروه سرود در مسیر راهپیمایی، تهیه اینفوگرافی افول صهیونیست برای ارائه به رسانه ها و راهپیمایان و فضاسازی شهری و تبلیغی از جمله برنامه های این معاونت برای روز جهانی قدس است.

وی با اشاره به اینکه اهداف روز جهانی قدس باید به درستی برای ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین و ترسیم شود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند رژیم صهیونیستی رو به افول است.

کد خبر 377470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.