عضویت استاد دانشگاه شهرضا در انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک

شهرضا _ رییس دانشگاه شهرضا گفت: "محسن جنتی" از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به عنوان یکی از اعضای ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) انتخاب شد.

امیرحسین علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به انتخاب استاد دانشگاه دولتی این شهرستان به عنوان یکی از اعضای ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) اظهار کرد: برخورداری از حداقل ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای و حداقل پنج سال عملکرد برجسته از شرایط لازم جهت ارتقا به مرتبه Senior Member است.

وی ادامه داد: اعضای انجمن مهندسان برق و الکترونیک از رده‌های دانشجو عضو فلو (IEEE Fellow) هستند، اما دستیابی به دو رده آخر عضویت، یعنی عضو ارشد و فلو انتصابی بوده و مشروط به دستاوردهای شایان علمی و اجرایی در حیطه تخصصی فرد است.

به گزارش ایمنا، انجمن مهندسان برق و الکترونیک IEEE با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت حرفه‌ای و بیش از ۴۲۰ هزار عضو، بزرگترین انجمن تخصصی مهندسی برق در دنیاست و از مؤسسان و رؤسای پیشین آن می‌توان به دانشمندان شاخصی همچون تامسون، الکساندر گراهام بل، نیکولا تسلا و توماس ادیسون اشاره کرد. بخش ایران این انجمن با بیش از سه هزار عضو و ۵۰ سال سابقه تأسیس، از فعال‌ترین بخش‌های آن است.

کد خبر 377455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.