دوست خوب مانند چتر می ماند

دوست خوب باعث می‌شود که در کنار غم ها محکم تر بایستیم. مانند چتر خوب که باران را متوقف نمی‌کند ، ولی باعث می‌شود که آسوده زیر باران گام برداریم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوید فرح مرزی ،چهره پرداز سینما و تلویزیون،  با انتشار عکسی از آخرین روز کلاس آموزشی خود در دانشگاه ، در اینستاگرامش نوشته است :

و پایان ترمی دیگر 

یکی از بهترین دوره ها 

بچه هایی که با عشق به گریم عاشقانه به کلاس می خواندنم. خدانگهدار تا ترم دیگر که پایان دوره کارشناسی شماست و این پایان خود آغازیست برای تکامل بیشتر عشقتان به گریم. امید که همگی خوش بدرخشید.

منوچهر هادی که این روزها مشغول کارگردانی سریال دل است ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش آورده است:

دوست خوب قرار نیست که غم هایت را از بین ببرد 

دوست خوب باعث می‌شود که در کنار غم ها محکم تر بایستیم. مانند چتر خوب که باران را متوقف نمی‌کند ، ولی باعث می‌شود که آسوده زیر باران گام برداریم .

ویکتورهوگو 

تقدیم به دوستان خوبم

سجاد افشاریان که این شب ها سریال برادرجان را روی آنتن شبکه سه دارد،  با قرار دادن عکس هایی از خود در کنار سعید چنگیزیان در اینستاگرامش آورده است :

از اولین باری که روی صحنه تئاتر رویای نیمه شب تابستان با هم همبازی شدیم ۱۲ سال میگذره . سعید ، من مثل همون سجاد ۲۲ ساله ی آن سال‌ها از ذوق و شعف و کیف میشم از دیدنت ، از همبازی بودن با تو رفیق حسابی و کاربلد ، بازیگر جذاب و دقیق ، سعید چنگیزیان ،ستاربرادر جان ، عزیزی به وسعت همین دریای پشت سر که  تو دل سنگ و سیمان تهرون هم که باشیم ، آرامش صدای موج هاش با دیدن لبخند های چشمات به سراغ آدم میاد .

ارادت رفیق.

بهاره کیان افشار در اینستاگرام خود مخاطبانش را به تماشای مستند اسرار دریاچه فراخوانده است :

تخت سلیمان را چقدر می شناسین؟

لذت تماشای این فیلم مستند رو توی گروه هنر و تجربه از دست ندین.  اسرار شگفت‌انگیز اون حیرت زده تون می کنه. سه سال و نیم زحمت یک گروه شریف و متعهد به این خاک و مرز و بوم تماشاییه . از دیدن فیلم با تمام وجودم کیف کردم و کلی معلوماتم بالا رفت

خوشحال میشم نظراتتون رو بعد تماشای فیلم بخونم.

بهاره رهنما به مناسبت شبهای قدر در صفحه شخصی خود آورده است:

تو این شبهای قدر از خدا برای هممون آرامش و سربلندی می خوام . پیشنهاد می کنم یک بار هم که شده ترجمه دعای زیبای جوشن کبیر رو بخونین، چه راز و نیاز عاشقانه زیبایی است.  آدم حیفش میاد که بگذاره این همه کلمات زیبا خطاب به معبود و معشوقش رو فقط برای سال یکی دو بار خوندن نگهداره.  دوستتون دارم و برای همتون بهترین‌های زمین و آسمان و آنچه برای دیگران آرزو دارید که امیدوارم جز خیر و عشق نباشد را آرزو می کنم.  از خدای قادر و توانا در این شبهای عزیز برای اهداف و اهدافمان ، قدرت و توان و خلاقیت می خواهم و تن سالم و دل شاد کنار آنها که دوستشان داریم . تقدیر نکو بر ما جاری بادا .

آمین یا رب العالمین و التماس دعا.

کد خبر 377390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.