کمک ۱۰۷ میلیونی اصناف لنجان به زندانیان

لنجان _ رییس اتاق اصناف لنجان گفت: اصناف این شهرستان در جشن گلریزان امسال ۱۰۷ میلیون تومان به زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

محمدجواد نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با بیان اینکه بازاریان همواره در انجام امور خیر پیشتاز بوده‌اند، اظهار کرد: خانواده بزرگ اصناف لنجان به عنوان یک تشکل مردمی، همیشه در صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشته‌اند و با توجه به اینکه فرهنگ کار خیر در ایران اسلامی قدمتی دیرینه دارد، اصناف نیز همواره در این زمینه سهیم بوده و نقش آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد افرادی هستند که ناخواسته و صرفا به دلیل مشکلات و نوسانات اقتصادی روانه زندان شده‌اند، افزود: در سال‌های اخیر همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان، اتاق اصناف و بازاریان لنجان با درک شرایط حساس اقتصادی کشور، حضور فعالی در جشن گلریزان داشته‌اند و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش کرده‌اند.

رییس اتاق اصناف لنجان تصریح کرد: اصناف شهرستان در جشن گلریزان امسال ۱۰۷ میلیون تومان به زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت پرشور در امور خیر موجب تعالی جامعه و رشد فضایل اخلاقی می‌شود، یادآور شد: مشکلات اقتصادی موجود نه‌تنها خدشه‌ای به حضور بازاریان شهرستان در ویژه برنامه گلریزان وارد نکرد، بلکه میزان آن نسبت به سالیان گذشته افزایش داشته است.

کد خبر 377373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.