ذوب‌آهن لیگ نوزدهم رویایی‌تر از همیشه

با اتمام دوران سربازی ۳ بازیکن سابق ذوب‌آهن و بازگشت آن‌ها از تبریز به اصفهان می‌توان امیدوار بود نماینده فوتبال اصفهان در فصل آینده شرایط بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا خوشبختانه التهاب مدیریتی ذوب‌آهن که در یکی دو ماه گذشته حواشی زیادی به این باشگاه تزریق کرده بود به کمترین حد خودش رسیده و این روزها دیگر خبری از پست‌های اینستاگرامی سعید آذری نیست و کل ارکان کارخانه و باشگاه به دنبال صعود آسیایی تیم به مراحل بالاتر هستند.

بعد از تعویق بازی مقابل النصر عربستان و حواشی مربوط به آن، مهم‌ترین اتفاق این چند روز گذشته مربوط به پست‌های اینستاگرامی ۳ بازیکن سابق ذوب‌آهن در راه خداحافظی از تراکتور و بازگشت به اصفهان بود که می‌تواند موجی از امیدواری را برای نماینده فوتبال اصفهان در لیگ نوزدهم ایجاد کند.

احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر در نیم فصل لیگ هفدهم و در دوران حضور امیر قلعه‌نویی، ترجیح دادند برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شوند تا یک دوره مهم دو ساله زندگی خودشان را به جای گذراندن در پادگان با لباس تراکتورسازی پشت سر بگذارند.

در آن دوران خیلی‌ها معتقد بودند که این ۳ بازیکن باید در اصفهان می‌ماندند و بعد از نجات ذوب‌آهن از شرایطی که دچارش شده بود به تبریز بروند ولی اختلاف جزئی این ۳ بازیکن با کادر فنی و نیمکت‌نشینی‌شان باعث شد تا مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی‌فر زودتر از موعد مقرربازیکن تراکتورسازی شوند. البته با جدایی این مثلث تاثیرگذار ذوب‌آهن دچار ضعف نشد و تیم امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم با درخششی کم نظیر به عنوان نایب قهرمانی لیگ هم دست پیدا کرد.

امسال ذوب‌آهن بعد از دوران ناموفق با نمازی در این روزها شرایط خوبی دارد و بعد از ششمی در لیگ برتر صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده و به دنبال صدرنشینی در لیگ قهرمانان است. با این وجود هیئت مدیره ذوب‌آهن و شخص سعید آذری از تمدید همکاری با علیرضا منصوریان صحبت کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد برای فصل نوزدهم لیگ برتر علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

حفظ ترکیب فعلی تیم که بازیکنانی کم توقع و جوان هستند در کنار اضافه شدن ۳ بازیکنی که قبل از این چند سالی در ذوب‌آهن بازی کرده‌اند و به خوبی با فضای شهر اصفهان و باشگاه آشنا هستند، می‌تواند ذوب آهن را به یک تیم مدعی در فوتبال ایران تبدیل کند و این برای منصوریان خبر خوبی است که بدون چک و چانه زدن به یکباره ۳ خرید با کیفیت و تقریبا جوان در ۳ پست حساس زمین به ترکیب تیمش اضافه می‌شوند.

کد خبر 377093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.