طرح مشکلات صنعتگران در شورای نظارت استان

مبارکه- استاندار اصفهان گفت: مشکلات مربوط به ارز مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و مسائلی که برخی از واحد های تولیدی با بانک ها دارند در جلسه شورای نظارتی آینده مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، عباس رضایی، روز چهارشنبه _یک خرداد ۹۸ _ در نشست صمیمی با  فعالان اقتصادی شهرک‌های صنعتی مبارکه و دهسرخ با بیان اینکه زیرگذر شهرک صنعتی ده‌سرخ به‌صورت مشارکتی توسط شهرک صنعتی، واحدهای صنعتی و اداره کل راه و شهرسازی احداث می شود، اظهار کرد: ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت این پروژه از سوی شهرک صنعتی، ۲۵ درصد آن توسط واحدهای صنعتی و ۲۵ درصد آن را نیز اداره کل راه و ترابری پرداخت می‌شود.

وی افزود: ارز مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و مشکلات و مسائلی که برخی از واحدهای تولیدی با بانک‌ها دارند در جلسه شورای نظارتی آینده مطرح خواهد شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: بعضی از واحدهای صنفی مشکلاتی را با اداره‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی دارند که قرار شد بر اساس بخشنامه معاون اول رییس جمهور تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رضایی با بیان اینکه یکی از مدیران استانداری مأمور رسیدگی به معضلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی ده‌سرخ خواهد شد، افزود: فرماندار مبارکه نیز به صورت هفتگی با فعالان اقتصادی این شهرک جلساتی را برگزار می‌کنند تا رونق تولید به معنای واقعی کلمه در این شهرک، محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: استاندار و معاونان هماهنگی امور اقتصادی و منابع و توسعه انسانی استانداری در روزهای یکشنبه پذیرای حضور تولیدکنندگان واحدهای صنعتی سراسراستان جهت رفع مشکلات واحدهای خرد هستند.

کد خبر 376878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.