لژیونرها؛ از سیدنی تا انگلیس

اینستاگرام نه تنها به فضایی برای اظهار نظر ها و مصاحبه های جنجالی تبدیل شده است خیلی وقته‌ها برای بیان احساسات نیز به مکان خوبی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها اینستاگرام به فضای اول رسانه‌ای کشور تبدیل‌شده است و بیشتر فوتبالی ها به‌جای مصاحبه حرف دلشان را در پست‌ها و استوری اینستاگرامی بیان می‌کنند.

بهترین داماد برای خانواده ما

چند روز قبل اف سی سیدنی با حضور رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران توانست در دیدار پایانی برابر حریف خود در ضربات پنالتی چهار بر یک پیروز شود تا به مقام قهرمانی لیگ A استرالیا دست پیدا کند. قوچان نژاد در این دیدار پنالتی پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ساره بیات خواهر همسر لژیونر ایرانی و بازیگر سینمای ایران در واکنش به گلزنی گوچی پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

"رضا... تو بهترین فرزند برای خانواده مهربانت بهترین همسر برای خانم زیبات بهترین پدر برای فرزند عشقت بهترین داماد برای خانواده ما و بهترین در عرصه کاریت هستی.  
خدا رو شکر که بازم افتخار آفریدی و تیمت رو قهرمان
دمت گرم. "

غمِ بزرگیه دوری از استقلال

خسرو حیدری، بازیکن پیشین استقلال تهران بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"شب سختی بود... ممنون ک با اشکهام اشک ریختین، ممنون که با تشویق‌های پر از عشقتون بدرقم کردین، خدارو شکر می‌کنم تا ابد برای تصمیمم که عشق شما هوادارا رو با پوشیدن پیراهن تیم دیگری از دست ندادم ... غمِ بزرگیه دوری از استقلال...  "

استوری معنا دار ۲۸ سابق

بعد از اینکه مسعود شجاعی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از جدایی از تیم متمول تراکتورسازی و خداحافظی با هواداران این تیم داد، ساعتی بعد احسان حاج‌صفی تصویری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که اگرچه مستقیماً به چیزی اشاره نکرده است، ولی برداشتی که از آن صورت گرفته موجب نگرانی تراکتورسازان شده است.


احسان در استوری اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که اشاره به عدد ۲۸ دارد. این شماره پیراهن حاج‌صفی در سپاهان بود و او در تیم دیگری جز سپاهان این شماره را بر تن نکرد.
 

این خداحافظی‌ها نیستند که وجود دارند

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پایان هجدهمین دوره لیگ برتر پس از یک حضور نسبتاً موفق و کوتاه از جمع سرخ پوشان اهوازی جدا شد.
در همین راستا قطبی با انتشار پستی نوشت:

 "از صمیم قلبم از تمامی بازیکنان، مربیان و طرفداران فولاد برای این تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی تشکر می‌کنم! من همیشه شما را به خاطر خواهم داشت... این خداحافظی‌ها نیستند که وجود دارند، بلکه تنها آغازهای جدید پیش روی ما هستند... دوستتان دارم، افشین قطبی."

خیلی حقت بیشتر از این‌ها بود

خسرو حیدری، شماره دو استقلال پس از پایان لیگ هجدهم به‌صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی شاغل در لیگ انگلستان در پستی اینستاگرامی از وی تمجید کرد. جهانبخش دراین‌ارتباط نوشت

"خسروی عزیز،
در تمام این سال‌ها من به‌شخصه از تماشای بازیهات و در تیم ملی هم بازی بودن باهات لذت بردم و همیشه برای جوونای کشورمون یک مثال و الگوی خوب بودی و هستی، با تمام فاکتورهای مثبتت شخصیتی، فنی، حرفه‌ای گری و از همه مهم‌تر تعهدت تو این سال‌ها هم در تیم ملی و هم رده باشگاهی خیلی حقت بیشتر از این‌ها بود...
امیدوارم در ادامه زندگی شخصیت موفق باشی برادر... "

کد خبر 376866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.