موسسات حمل متوفی شیراز  ساماندهی می‌شوند

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از ساماندهی موسسات حمل متوفی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، قاسم مقیمی گفت: پیش نویس ایین نامه و ضوابط فعالیت شرکتها و موسسات حمل متوفیان و نرخ نامه مربوط در شیراز در کمیسیون بررسی شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته، خودروهای فرسوده از سیستم حمل متوفیان خارج شده و هم اکنون ۶۰ خودروی حمل ونقل موجود است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ایین نامه اجرایی فعالیت خودروهای متوفیان گفت: نرخ نامه این ایین نامه بررسی و تایید شد و با توجه به اینکه اداره بخش حمل متوفیان توسط بخش خصوصی صورت می گیرد با نظارت شهرداری براین بخش، ارائه‌ی خدمات ، مطلوب تر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اعطای مجوز به خودروهای حمل متوفی باید به شرط متناسب بودن خودروها با استانداردهای علوم پزشکی صورت گیرد.

مقیمی گفت: مقرر شد ایین نامه در مدت دوهفته بررسی و نتیجه حاصله به کمیسیون ارائه شود.

وی گفت: پیشنهاد شرکت سنج آب فناوری خلیج فارس با موضوع پایش بهنگام و پیوسته سیلاب با دستگاه تیکه نگاری صوتی بومی شده در کمیسیون بررسی شد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونت فنی، معاونت خدمات شهری شهرداری و نماینده شرکت به بررسی این موضوع بپردازند و در صورت داشتن شرایط برای بومی سازی این دستگاه در شهر شیراز، لایحه ای به کمیسیون ارائه شود

کد خبر 376630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.